ناراحتی روکا از شرایط فعلی خود در بایرن‌مونیخ

ناراحتی روکا از شرایط فعلی خود در بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ از شرایطش در این تیم راضی نیست و به زودی تصمیمی جدی برای خود خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارک روکا فصل گذشته و به عنوان جانشینی برای تیاگو جذب شد. اما از همان ابتدا نشان داد که فاصله زیادی تا ترکیب باواریایی‌ ها دارد. روکا در زمان هانس دیتر فلیک خیلی کم به بازی گرفته شد و امید داشت با تغییر سرمربی، شرایط نیز برای او تغییر کند.

این بازیکن در تابستان از پیوستن به اردوی تیم ملی المپیک اسپانیا انصراف داد و در مونیخ تمرینات فیزیکی سنگینی را در دستور کار قرار داد که حاصل آن، تغییر فیزیک او بود. اما مصدومیت در آستانه شروع فصل باعث شد تا این بازیکن در ابتدا از ترکیب تیم به دور باشد و اکنون نیز با بازگشت به تیم، هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

از درون تیم خبر می رسد که مارک روکا با توجه به سن پایین خود، اصلا از این شرایط راضی نیست. هافبک سابق اسپانیول قصد دارد در وقت مناسب با یولیان ناگلزمان صحبت کند و از جایگاه خود در افکار سرمربی با خبر شود. اگر وضعیت برای روکا مناسب نباشد، او در زمستان به فکر ترک مونیخ خواهد افتاد.

گفتنی است بایرن مونیخ در تابستان نیز به دنبال فروش روکا بود اما مصدومیت باعث شد تا مشتری جدی و خاصی برای او پیدا نشود. آن گونه که به نظر می رسد، این هافبک اسپانیایی پس از گذشت یک و نیم سال و با انجام تنها 519 دقیقه از مجموعا یازده بازی برای بایرنی ها، مونیخ را ترک خواهد کرد.

9404