رسمی؛ مدافع تازه‌وارد پس از 29 روز از بارسلونا جدا شد!

رسمی؛ مدافع تازه‌وارد پس از 29 روز از بارسلونا جدا شد!

پایگاه خبری فوتبالی - امرسون رویال دفاع راست برزیلی یک ماه پیش به عنوان بازیکن تازه وارد بارسلونا ملحق شد اما حالا در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی راهی تاتنهام شد تا بارسا پول خرید لحظه آخری را جور کند.

به گزارش فوتبالی، امرسون در حالی به بارسا پیوست که برخی تصور می کردند که قرار است خاطرات بتی و آلوز، دفاع راست های موفق برزیلی  کاتالان ها را تکرار کند اما دوران حضورش در بارسا فقط 29 روز طول کشید و با 30 میلیون یورو به تاتنهام پیوست.

امرسون در سه بازی آغازین فصل بارسلونا حضور داشت (24 دقیقه مقابل سوسیه داد، سیزده دقیقه مقابل بیلبائو و 63 دقیقه مقابل ختافه) که البته شروع خوبی نداشت و همین مسئله باعث شد تا بارسا نگران وی شود و تصمیم به فروش وی شود.  با فروش امرسون، بارسا همچنان دست و مینگزا را در پست دفاع راست در اختیار خواهد داشت.

به هر صورت امرسون را باید یکی از عجیب ترین خریدهای تاریخ بارسلونا به شمار آورد چرا که فقط 29 روز در این تیم دوام آورد و به دوران فوتبالش در لیگ انگلیس ادامه خواهد داد. بارسا در سالهای اخیر از پست دفاع راست شانس نیاورده است و تجربه ناموفق دیگری هم در مورد خرید سمدو داشته است. از 30 میلیون یوروی پرداختی تاتنهام به بارسا حدود 5 میلیون یورو به بتیس می رسد.

4125