غیر رسمی؛ ملی پوش ایتالیایی گرگ ها به میلان پیوست

غیر رسمی؛ ملی پوش ایتالیایی گرگ ها به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در آستانه تکمیل پروژه انتقال ملی پوش ایتالیایی آ اس رم است و طبق گزارشات واصله، سران روسونری با مدیران گرگ ها بر سر این انتقال به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نشریه توتو اسپورت اعلام می کند که مذاکره مدیران میلانی ها با سران آ اس رم بر سر انتقال الساندرو فلورنزی به جمه نفرات روسونری در حال اتمام است. این روزنامه به توافق دیروز اشاره می کند زیرا مدیران رده میانی روسونری و جالوروسی در مورد قرارداد قرضی به ارزش یک میلیون یورو همراه با گزینه خرید دائمی چهار میلیون یورویی به توافق نهایی رسیده اند.

الساندرو فلورنزی که نیم فصل دوم فصل گذشته خود را به صورت قرضی در پاریسن ژرمن فرانسه سپری کرده، حالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار است به جمع شاگردان استفانو پیولی در کمپ میلانلو بپیوندد و در فصل آینده سری آ ایتالیا پیراهن سیاه و قرمز میلانی ها را بر تن کند.

کاپیتان سابق رم که تابستان امسال دو بار همراه با تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو 2020 بازی کرد و اتفاقا در نهایت هم با این تیم به مقام قهرمانی رقابت ها رسید، در دوران حضورش درتیم های مختلف از جمله پاریسن ژرمن، والنسیا و... 43 بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و تجارب ارزشمندی را پیش از رقابت های فصل جدید با میلان به ارمغان آورده است.

9404