دو مهاجم جذاب توپچی های لندن، گزینه های احتمالی تقویت خط حمله بارسلونا

دو مهاجم جذاب توپچی های لندن، گزینه های احتمالی تقویت خط حمله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران بارسلونا به منظور کاهش هزینه های باشگاه، به گزینه فروش مهاجم دانمارکی تیم خود نیز می اندیشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود علنا اعلام کرد در صورتی که قوانین لالیگا به این باشگاه اجازه دهد، این تیم به دنبال خرید یک مهاجم خواهد بود.

طبق گفته منابع معتبر از داخل باشگاه کاتالانی، سران این تیم در صورتی به دنبال خرید مهاجم جدید خواهند رفت که قبل از آن بتوانند مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی کنونی خود را به فروش برسانند وگرنه در غیر این صورت، دیگر هیچ فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نخواهند داشت.

اما باشگاه بارسلونا با فرض فروش بریتویت، نام دو جایگزین را در لیست خرید احتمالی خود قرار می دهد. این دو نفر جایگزین، پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، هر دو از بازیکن فعلی باشگاه آرسنال انگلستان هستند.

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندنی از عملکرد هر دوی این بازیکنان، چندان راضی نیست. اوبامیانگ دو فصل از قراردادش باقی مانده و باشگاه آرسنالی در مورد فروش او کمی تردید دارد. دیگر بازیکن یعنی لاکازت نیز تنها یک فصل از قراردادش باقی مانده و قطعا باشگاه آرسنالی نمی خواهد او را به صورت رایگان از دست بدهد؛ در نتیجه مایل به فروش او خواهد بود. بارسلونا قبلا هم برای جذب اوبامیانگ تلاش کرده بود اما در نهایت باشگاه آرسنالی مانع از انجام این انتقال شده بود.

البته باشگاه بارسلونا حتی در صورت فروش بریتویت هم قادر به پرداخت پول برای این دو بازیکن نخواهد بود و باید منتظر بماند تا ببیند آرتتا کدام بازیکن آبی اناری ها را برای تیمش می خواهد تا مذاکرات احتمالی برای معاوضه بازیکنان آغاز شود.

9404