مذاکرات مثبت کالیاری با مدیران میلان برای جذب دو بازیکن روسونری

مذاکرات مثبت کالیاری با مدیران میلان برای جذب دو بازیکن روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی کالیاری در حال حاضر در میلان حضور دارد تا پیرامون شرایط انتقال دو بازیکن روسونری با سران میلانی ها مذاکره کند.

به نظر می رسد تومازو پوبگا همچنان خارج از برنامه های استفانو پیولی برای فصل آینده قرار دارد و لینک شدن او به باشگاه های مختلف به صورت قرضی همچنان ادامه دارد.

همچنین ممکن است ملاقات مدیران کالیاری با سران میلان با اهداف دیگری نیز صورت گرفته باشد؛ اما پوبگا در بین بازیکنانی قرار دارد که سران کالیاری به جذبش علاقمند هستند.

کالیاری به دنبال آن است تا با جذب تومازو پوبگا، یک جایگزین مناسب برای مارکو روگ، هافبک کروات خود که مصدوم است فراهم کند. میلان نیز در حال بررسی احتمال انتقال قرضی مجدد پوبگا برای تداوم رشد و پیشرفت این بازیکن است و حالا خود او باید با توجه به تمایل تیم های سمپدوریا، تورینو و کالیاری برای جذب وی، مقصد مناسب را برای خودش انتخاب کند.

علاوه بر این، کالیاری در رابطه با جذب آندره آ کونتی نیز صحبت هایی با مدیران میلانی ها انجام داده و تماس ها با نزدیکان این بازیکن ایتالیایی طی چندین روز گذشته ادامه داشته و حالا مشخص شده که این بازیکن، با انتقال قرضی خود به کالیاری موافق نبوده بلکه خواهان یک قرارداد دائمی و چهار ساله است.

9404