غیبت چند ستاره میلان و رئال مادرید برای جدال امشب/ کل بلیت ها فروخته شد

غیبت چند ستاره میلان و رئال مادرید برای جدال امشب/ کل بلیت ها فروخته شد

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه رقابت های فصل جدید لیگ های اروپایی، تیم های مختلف کشورهای این قاره سبز در خلال اردوهای تدارکاتی پیش فصل خود به برگزاری مسابقات دوستانه برای کسب آمادگی هر چه بیشتر مشغولند و در این میان، برگزاری دیدار تیم های میلان و رئال مادرید توجه علاقمندان به این رشته ورزشی را معطوف خود کرده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال میلان ایتالیا امشب در دیداری دوستانه به مصاف تیم پر مهره رئال مادرید اسپانیا خواهد رفت؛ دیداری که در کشور اتریش برگزار خواهد شد. با این حال چندین نام بزرگ در این بازی، تیم هایشان را همراهی نخواهد کرد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان مجبور است بدون زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی این تیم که خود را برای رسیدن به نخستین بازی فصل روسونری در سری آ آماده می کند، به مصاف رئال مادرید برود. علاوه بر این، اسماعیل بن ناصر نیز به دلیل ابتلا به ویروس کووید 19 همچنان در قرنطینه خانگی به سر می برد.

غایب دیگر میلان فرانک کسیه است که همراه با تیم ملی ساحل عاج در رقابت های المپیک توکیو 2020 حضور داشت و هنوز به تمرینات تیمی در میلانلو (کمپ تمرینی میلان) اضافه نشده است و به همین دلیل، به احتمال زیاد پیولی یک بار دیگر از زوج جوان ساندرو تونالی و توماسو پوبگا استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کارلو آنچلوتی نیز ترکیب کامل خود را برای این دیدار در اختیار ندارد. آن ها نمی توانند بر روی بازیکنانی چون تونی کروس، آلوارو اودریزولا، دنی سبایوس، فرلان مندی، دنی کارواخال، ادن هازارد و داوید آلابا حساب کنند.

نکته جالب این بازی دوستانه، فروش 30 هزار بلیت بوده که با استقبال گسترده اتریشی ها همراه بود. قیمت بلیت این بازی بین 29 تا 39 یورو بوده و حضور داوید آلابای اتریشی در رئال و زلاتان در میلان باعث شده تا در 27 ساعت همه بلیت ها به فروش برسد. هر چند که حضور زلاتان در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. برگزار کنندگان محلی بازی می گویند که تاکنون سابقه نداشته بلیت های بازی در این ورزشگاه با این مدت زمان اندک به فروش برسد و اتفاقی بی سابقه است.

از ساعت 14:30 به وقت محلی، کار کنترل مدارک مربوط به سلامت تماشاگران (پاس سبز که شامل برگه واکسیناسیون یا برگه مربوط به تست منفی کرونا است) شروع می شود و ساعت 16 تماشاگران می توانند در جایگاه های خود مستقر شوند.

آخرین دیدار دو تیم در جام برنابئوی سال 2018 بود که رئال به برتری دست یافت. آن مسابقه، آخرین باری بود که جام سانتیاگو برنابئو برگزار شد. رئال با 13 قهرمانی و میلان با 7 قهرمانی، پر افتخارترین تیم های چمپیونزلیگ هستند و این بازی فرصتی خوب برای کارلو آنچلوتی هم خواهد بود تا با میلان، باشگاه سابقش دیدار کند. کارلتو سال های 2003 و 2007 میلانی ها را فاتح لیگ قهرمانان کرد.

9404