ادامه روند مصدومیت بایرنی ها/ مارک روکا برای چند هفته خانه نشین شد

ادامه روند مصدومیت بایرنی ها/ مارک روکا برای چند هفته خانه نشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک روکا، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، چند هفته ای از تمرینات این تیم دور خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر، انتشار اخبار بد درباره مصدومیت بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه دارد و در جدیدترین مورد از این مصدومیت ها، مارک روکا نیز برای مدت طولانی غایب تمرینات بایرن خواهد بود و باواریایی ها باید در هفته های آینده بدون هافبک جوان خود تمرین کنند. بازیکن 24 ساله اسپانیایی در اردوی آماده سازی پیش فصل مونیخی ها دچار این ممصدومیت شد.

در اردوی پیش فصل تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان که به منظور کسب آمادگی برای حضور پر قدرت در رقابت های مختلف فصل آینده در حال برگزاری است، بعد از لوکاس هرناندز و آلفونسو دیویس، مارک روکا سومین بازیکنی است که دچار آسیب دیدگی شده و از تمرینات قهرمان آلمان دور می شود؛ ولی برخلاف هرناندز و دیویس، اسپانیایی نه در اردوهای تیم ملی بلکه در جریان تمرینات اردوی پیش فصل رکورددار قهرمانی بوندسلیگا مصدوم شد.طبق اعلام باشگاه بایرن مونیخ، روکا از ناحیه پای چپ دچار پارگی رباط شده و برای چند هفته از میادین دور خواهد بود.

این بازیکن 24 ساله که اکتبر گذشته با مبلغی در حدود 9 میلیون یورو از تیم فوتبال اسپانیول اسپانیا به خدمت گرفته شده، هنوز موفق نشده که نظر مساعد کادر فنی بایرن را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم جلب کند و باید منتظر ماند و دید آینده این بازیکن با حضور کادر فنی جدید باواریایی ها به چه شکل رقم خواهد خورد.

9404