خالکوبی خارق‌العاده بازیکن یونایتد؛ ادای احترام به محله دوران کودکی

خالکوبی خارق‌العاده بازیکن یونایتد؛ ادای احترام به محله دوران کودکی

پایگاه خبری فوتبالی - برندون ویلیامز برای نشان دادن رابطه عمیقش با محل زندگی خود در شهر منچستر یک خالکوبی بزرگ و مهیب را روی دستش انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، دیل مک گاورن طراحی این خالکوبی را روی دست ویلیامز انجام داده و تصویری از آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در حقیقت به نظر می رسد که در این خالکوبی علائم زیادی در مورد محله "هارپوری" که محل زندگی کودکی ویلیامز بوده است، به چشم می خورد.

کدپستی M9، علاقه اش به فوتبال بازی کردن در پارک و خیابانی که در آن بزرگ شده برخی از المان هایی هستند که در این خالکوبی دیده می شوند. مدافع 20 ساله منچستریونایتد بارها در مورد علاقه اش به محله اش صحبت کرده است. وی سال گذشته گفته بود:" به مردم می گویم که افتخار می کنم که در این جا رشد کرده ام. همه همدیگر را می شناسند و همه مراقب همدیگر هستند. خانواده ام دیدند که چه کارهایی می توانم انجام بدهم و به چه چیزی می توانم تبدیل شوم. من همیشه تمرکزم را حفظ کردم و به مسیری که در نظر داشتم، ادامه دادم. برخی از بچه ها در آن محله فوتبالیست های واقعا خوبی بودند اما مهم است که چگونه مسیر را طی کنی."

البته مک گاورن خالکوبی ستارگان دیگری را هم انجام داده است، از منچستری هایی نظیر رشفورد، گرینوود و لینگارد گرفته تا مدیسون از لستر.

4125