رابیو پس از برد: خوب آغاز کردیم، گل زدیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم

رابیو پس از برد: خوب آغاز کردیم، گل زدیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم

خبرگزاری فوتبالی – آدرین رابیو که در بازی فرانسه مقابل پرتغال بسیار خوب کار کرد پس از بازی پیش خبرنگاران از حس خوبش گفت.

به گزارش فوتبالی، رابیو پس از پایان بازی مقابل پرتغال که با برد ۱-۰ خروس‌ها مقابل تیم ملی پرتغال به پایان رسید به اکیپ گفته: باید خودمان را از بازی مقابل فنلاند و شکست رها می‌کردیم. بازی خوبی نداشتیم و در سطح خودمان نبودیم. بازی مقابل پرتغال اما یک بازی جدی بود. آسان است که به خودتان انگیزه بدهید اما باید تمایل و عطش برای کسب چیزهای خوب را داشته باشید. به خودمان گفتیم که باید بازی را خوب آغاز کنیم و این کار را کردیم. در دفاع فشرده بودیم. گلزنی کردیم و فرصت‌های زیادی هم داشتیم. در پایان اندکی تحت فشار قرار گرفتیم اما در چنین بازی‌هایی این مسئله طبیعی است.

رابیو درباره پست بازی و شرایطش گفت: من در سیستم ۲-۴-۴ در سمت چپ قرار گرفتم اما شرح وظیفه من شبیه به وینگرها نبود و بیشتر متمایل به مرکز بازی می‌کردم. سعی داشتم توپ را بگیرم و به دروازه حریف پیش بروم. زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم هم هافبک‌های حریف را متوقف کنم. این پستی نیست که به آن عادت داشته باشم اما خوشحالم که آن را انجام دادم. زمانی که شما خوب هستید می‌توانید با هر پستی خودتان را هماهنگ کنید. بابت بازی که انجام دادم خوشحالم.

1101