دروازه بانی که به کابوس کاپیتان رئال مادرید تبدیل شد

دروازه بانی که به کابوس کاپیتان رئال مادرید تبدیل شد

By: Samira Rostami

Date: 14/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - یان سومر دروازه بان تیم ملی سوئیس با مهار دو پنالتی سرجیو راموس، شبی کابوس وار را برای کاپیتان تیم ملی اسپانیا ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید بعد از جدایی رونالدو، هم در رئال و هم در تیم ملی اسپانیا به پنالتی زن اصلی تیم تبدیل شد. در حقیقت راموس در دو سال و نیم اخیر 25 پنالتی پیاپی خود را به گل تبدیل کرده بود. آخرین باری که راموس پنالتی از دست داد به 9 می 2018 برمی گردد و حالا پس از 30 ماه در یک بازی دو پنالتی پیاپی را از دست داد. سومر در این بازی در دقایق 57 و 79 پنالتی راموس را مهار کرد و شب وحشتناکی را برای کاپیتان لاروخا ایجاد کرد. یان سومر البته سه هفته دیگر با پیراهن بروسیا مونشن گلادباخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. آخرین باری که راموس در تیم ملی اسپانیا پنالتی از دست داده بود به بازی مقابل کرواسی در یورو 2016 برمی گردد که در مقابل دنیل سوباشیچ پنالتی خود را از دست داد. بدین ترتیب راموس نتوانست به رکورد رونالدو که 26 پنالتی پیاپی را بین فوریه 2010 تا آوریل 2012 به گل تبدیل کرده بود، برسد.

راموس البته در این بازی به رکورد 177 بازی ملی رسید و از بوفون سبقت گرفت و رکورد دار تاریخ بازیهای ملی در میان بازیکنان اروپایی شد. راموس حالا فقط هفت بازی تا رکورد احمد حسن مصری به عنوان رکورد دار تاریخ بازیهای ملی فاصله دارد.

4125