سوال روز/ آیا شکاری در لیست یحیی قرار دارد؟

سوال روز/ آیا شکاری در لیست یحیی قرار دارد؟

خبرگزاری فوتبالی- به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای جذب رضا شکاری اقدامات نهایی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم فوتبال تراکتور که قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرده است مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، بعد از تایید محرومیت عیسی آل کثیر از سوی کمیته استیناف ای اف سی، سرمربی قرمزها به دنبال انتخاب جایگزین مهاجم برای جایگزینی عیسی آل کثیر است. در روزهای اخیر چند مهاجم به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است.گفته می شود رضا شکاری مهاجم تراکتورسازی یکی از گزینه‌های کادر فنی پرسپولیس است.

شکاری فصل گذشته و در زمان مدیریت ایرج عرب با پرسپولیس قرارداد داخلی هم بسته بود اما به دلیل توصیه سعید آذری به مدیریت قرمزها و ترس ایرج عرب از محرومیت به دلیل شکایت باشگاه ذوب‌آهن این بازیکن در نهایت راهی تراکتور شد.

شکاری چند روز پیش با باشگاه تراکتور قراردادش را فسخ کرده و این احتمال می رود در صورتی که منع قانونی برای بستن قرارداد با تیمی نداشته باشد پای میز مذاکره با قرمزها خواهد نشست. این بازیکن که فصل ناموفقی را در تراکتور پشت سر گذاشت و در اکثر بازی های این تیم نیمکت نشین بوده و یا به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین می شد، بعید به نظر می‌رسد بتواند جای خالی عیسی آل کثیر مهاجم گلزن قرمزها را در پیکان خط حمله این تیم پر کند. البته همه اینها به شرطی است که پرسپولیس، آل کثیر را از لیستش خارج کند چرا که شکاری جزو سهمیه لیگ برتری محسوب می شود. 

مدیرعامل تراکتور امروز در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده است که هر تیمی که با رضا شکاری قرارداد ببندد از آنها شکایت خواهیم کرد، علیپور معتقد است فسخ شکاری به مانند رشید مظاهری غیرقانونی است.

همانطور که گفتیم با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هر 7 سهمیه لیگ برتر را استفاده کرده است برای جذب این بازیکن باید نام آل کثیر یا یکی از سهمیه های جذب شده در نقل و انتقالات را از لیست خارج کند. در این میان گفته می شود قرار و مدارها با این بازیکن و مدیربرنامه هایش برای روزهای آتی گذاشته شده تا اگر مشکلی نباشد نام این بازیکن به زودی به عنوان خرید قرمزها در نقل و انتقالات به صورت رسمی اعلام شود. البته باید دید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال موضعش درباره فسخ شکاری چیست و آیا او به باشگاه تراکتور اخطار داده است یا به یکباره و ناگهانی فسخ کرده است!

7655