محرومیت مدیر رسانه ای قره باغ به علت توهین به مردم ارمنستان

محرومیت مدیر رسانه ای قره باغ به علت توهین به مردم ارمنستان

خبرگزاری فوتبالی - کمیته اخلاق یوفا تصمیم گرفت که مدیر رسانه ای باشگاه قره باغ آذربایجان را به خاطر شکستن قوانین اخلاقی این سازمان و رفتارهای نژادپرستانه با محرومیت مواجه کند.

به گزارش فوتبالی، کمیته اخلاق یوفا در روز چهارشنبه اعلام کرد که این تصمیم به صورت موقت گرفته شده است تا زمانی که یوفا به صورت رسمی در این باره تصمیم بگیرد. نورلان ابراهیموف، مدیر رسانه ای باشگاه قره باغ به خاطر پیام هایش علیه ارمنستان در شبکه های اجتماعی با این محرومیت مواجه شد.  

تیم آذربایجانی باید در لیگ اروپا به مصاف سیوا اسپور ترکیه برود که مدیر رسانه ای این تیم پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود و خواستار قتل عام مردم ارمنستان شده بود، کشوری که در حال حاضر در حال جنگ با آذربایجان است. بر اساس قوانین اخلاقی یوفا، چنین صحبت هایی به معنی نقض قوانینی نظیر ممنوعیت نژادپرستی و رفتار ناخوشایند بوده است.  درگیری های آذربایجان و ارمنستان باعث شده تا یوفا تصمیم بگیرد که بازیهای خانگی قره باغ در کشور ترکیه برگزار شود. قره باغ در هر دو بازی آغازین خود در لیگ اروپا شکست خورده و فعلا بدون امتیاز در قعر جدول گروه جای گرفته است و شرایط ایده آلی را ندارد. البته سیوا اسپور هم فعلا امتیازی نگرفته است.

4125