بازیکنی که حتی با ماسک ترسناک هم دست از تمرین نکشید!

بازیکنی که حتی با ماسک ترسناک هم دست از تمرین نکشید!

خبرگزاری فوتبالی - روز هالووین یا همان روز وحشت در روز شنبه در حالی برگزار شد که فوتبالیست ها مثل سایر افراد به خاطر بحران کرونا نمی توانستند جشنی عادی را برگزار کنند و صرفا به صورت خانوادگی و با گریم کردن و انتشار عکس ها در شبکه های اجتماعی این روز را سپری کردند.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از عجیب ترین موارد مربوط به تصاویر فوتبالیست های مشهور در روز هالووین مربوط به یکی از بازیکنان اتلتیکو مادرید بود. در حقیقت مارکوس یورنته هافبکی که در تابستان 2019 از رئال مادرید راهی اتلتیکو شد، علاقه خاصی به بدنسازی دارد. او در سالهای اخیر تصاویر زیادی از خودش در حال بدنسازی منتشر کرده بود و حالا در اقدامی عجیب ماسک ترسناک زده و در همین حال تمرین می کند!

مارکوس در رئال مادرید پیشرفت کافی را نداشت اما در اتلتیکو و زیر نظر سیمئونه با جلو کشیده شدن پستش بهترین عملکرد را ارائه داد. او والدینی کاملا فوتبالی را داشته است که عموی پدرش پاکو خنتو یکی از اسطوره های بزرگ تاریخ رئال مادرید بوده است و پدربزرگ مادری او رامون گروسو و همچنین پدر و عمویش هم در رئال مادرید یا  اتلتیکو بازی می کرده اند. به هر صورت مارکوس امیدوار است که با ادامه روند خوبش در اتلتیکو بتواند جایگاهش در تیم ملی اسپانیا را هم تثبیت کند و در یورو حضور داشته باشد.

4125