آشنایی با مارک روکا، هافبک جدید بایرن مونیخ

آشنایی با مارک روکا، هافبک جدید بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - مارک روکا، هافبک جوان اسپانیایی، پس از طی کردن 11 سال در اسپانیول به طور رسمی راهی بایرن مونیخ شد. این هافبک دفاعی که در حال حاضر 23 سال دارد با جوانی های خاوی مارتینز مقایسه می‌شود چرا که او هم از لالیگا راهی بایرن مونیخ شده بود و دوران موفقی در جمع باواریایی ها داشت.

به گزارش فوتبالی، مارک روکا از اسپانیول راهی بایرن مونیخ شد. قرارداد این هافبک اسپانیایی به مدت 5 سال با بایرن مونیخ اعتبار خواهد داشت. مارک روکا از 11 سالگی در آکادمی باشگاه اسپانیول حضور داشته است و در سال 2016 به تیم بزرگسالان اسپانیول رسیده و در ماه اوت همان سال اولین بازی‌اش را برای باشگاه کاتالانی انجام داد. اسپانیول در حال حاضر در لالیگا حضور ندارد چرا که در فصل گذشته از این لیگ سقوط کرد. به نظر می‌رسد این اتفاق باعث شده تا اسپانیول بازیکنان خوبش را از دست بدهد.

این بازیکن که متولد شهر ویلافرانکا در ایالت کاتالونیای اسپانیاست، در رده های تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. او همچنین برای تیم ملی ایالت کاتالونیا بازی کرده است. روکا شماره 22 بایرن مونیخ را بر تن خواهد کرد. او در لالیگای فصل گذشته 44 بازی برای اسپانیول انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.

1470