تصمیم جدید مدیران رم؛ کولاروف می‌رود کولاشیناچ می‌آید

تصمیم جدید مدیران رم؛ کولاروف می‌رود کولاشیناچ می‌آید

خبرگزاری فوتبالی – رمی‌ها قصد دارند به جای کولاروف، کولاشیناچ را جذب کنند.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارشات متعددی که رسانه منتشر کرده‌اند، کارهای انتقال الکساندر کولاروف به اینتر تمام شده و این بازیکن احتمالا رسما فردا به تیم اینتر می‌پیوندد. به همین دلیل باشگاه رم باید برای پست خالی کولاروف (مدافع و هافبک چپ) به دنبال بازیکنی جدید باشد که گزینه مدیران رم، سئاد کولاشیناچ است.

تمرینات تیم رم آغاز شده و کولاروف هم در تمام آن‌ها شرکت کرده اما با توجه به جدایی احتمالی او،‌ امروز می‌تواند آخرین جلسه تمرینی کولاروف با جیالوروسی باشد و این مدافع هافبک کارکشته صربستانی با مبلغ ۲ میلیون یورو پیراهن نرآتزوری را بر تن می‌‌کند. در همین زمینه هم سایت فوتبال ایتالیا به نقل از سایت لاروما۲۴ اعلام کرده مدیران رم برای جذب کولاشیناچ، مدافع تیم آرسنال اقدام کرده‌اند. البته این انتقال قرضی خواهد بود اما قرار است در قرارداد، بند خرید اجباری هم برای کولاشیناچ ۲۷ سال وجود داشته باشد.

کولاشیناچ  که متولد شهر کارلسروهه است در تمام رده‌های پایه برای آلمانی‌ها بازی کرده اما از سال ۲۰۱۳ تیم بوسنی را انتخاب و پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است. او  فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم شالکه آغاز کرده اما در سال ۲۰۱۷ به آرسنال پیوسته است.

1101