واکنش جالب ساوتهمپتون به لغو مراسم توپ طلا

واکنش جالب ساوتهمپتون به لغو مراسم توپ طلا

خبرگزاری فوتبالی - نشریه معتبر "فرانس فوتبال" روز دوشنبه اعلام کرد که خبری از اهدای مراسم توپ طلا در سال 2020 نیست و برای اولین بار از سال 1956 تا کنون انتخاب برنده این جایزه لغو شده و بحران کرونا و فرصت های نابرابر برای بازیکنان باعث می شود که جایزه اهدا نشود.

به گزارش فوتبالی، لغو مراسم توپ طلا به این معنی ایست که رونالدو و مسی با 6 و 5 توپ طلا همچنان رکورد داران کسب این جایزه هستند. اما یکی از واکنش های جالب مربوط به لغو مراسم توپ طلا مربوط به باشگاه ساوتهمپتون انگلیس بود. این باشگاه در صفحه توئیترش در واکنش به خبر فرانس فوتبال گیفی از دنی اینگز بازیکن باتجربه این تیم منتشر کرده است که از لغو جایزه ابراز ناراحتی می کند و احتمالا این باشگاه انتظار داشته تا مهاجم انگلیسی بتواند شانس بردن توپ طلا را داشته باشد.

اینگز امسال در ساوتهمپتون در 37 بازی خود  21 گل به ثمر رساند و نمایش خوبی از خود ارائه داد. مهاجم سابق لیورپول و برنلی در حال حاضر دو گل تا واردی مهاجم لسترسیتی به عنوان آقای گل فوتبال انگلیس فاصله دارد. البته به نظر می رسد که ساوتهمپتون مهاجم خود را بیش از حد تحویل گرفته است چرا که خیلی بعید بود که او حتی در لیست اولیه توپ طلا هم قرار بگیرد.

4125