انتقادها از داوید لوییز شروع شد: سیرک برگشت!

انتقادها از داوید لوییز شروع شد: سیرک برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی - داوید لوییز به شدت مورد ابهامات و انتقادات قرار داشته است و هواداران آرسنال اصلا از او خوششان نمی آید. آخرین جنجال داوید لوییز مربوط به بازی دوستانه آرسنال با تیم برنتفورد در چمپیونزشیپ در ورزشگاه اتحاد بود که آرسنال در این بازی دوستانه مقابل سه بر دو شکست خورد. در این بازی لوییز روی گل اول برنتفورد مرتکب یک اشتباه فاحش شد تا در حالی که هنوز لیگ انگلیس شروع نشده انتقادها از این مهاجم آغاز شود.

به گزارش فوتبالی، هواداران آرسنال حملات شدیدی به داوید لوییز داشته اند و جملاتی نظیر "سیرک داوید لوییز شروع شد"یا "دلقک" را در مورد او به کار بردند. در این تصاویر می بینیم که چگونه دو بازیکن برنتفورد به راحتی هر چه تمام تر در میانه زمین از داوید لوییز عبور می کنند و می توانند دروازه آرسنال را باز کنند.

داوید لوییز در تابستان گذشته از چلسی به آرسنال پیوست اما شرایط خوبی در ورزشگاه اتحاد نداشته است و بعید است که فصل بعد هم پیراهن توپچی ها را به تن کند. هواداران آرسنال هیچ علاقه ای به وی ندارند و شایعاتی در مورد حضورش در تیم هایی نظیر بنفیکا و زنیت مطرح است و به نظر می رسد که این بازیکن پس از چندین سال بالاخره باید از فوتبال انگلیس خارج شود.