انقلاب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات؛ محله برو بیا!

انقلاب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات؛ محله برو بیا!

پایگاه خبری فوتبالی – با توجه به اتمام قرارداد و جدایی چند بازیکن مهم، به زودی چهره جدیدی از پاریسن ژرمن خواهیم دید.
به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن هم مانند تمام باشگاه‌های فوتبال در دوران قرنطینه به سر می‌برد و هنوز برنامه خاصی برای ادامه کار ندارد اما شرایط این تیم برای فصل نقل و انتقالات چنگی به دل نمی‌زند و با توجه به خاتمه یافتن قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان این تیم، پاریسی‌ها باید بیش از پیش به فکر خودشان باشند.
در حال حاضر تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی در حال گذراندن روزهای پایانی قرارداد خود هستند و ممکن است پس از آغاز مسابقات دیگر در PSG نباشند. کاوانی که هم‌اکنون در اروگوئه حضور دارد احتمالا به اتلتیکو مادرید می‌پیوندد و تیاگو سیلوایی که سال‌ها بازوبند این تیم پاریسی را بر بازو می‌بست هم با توجه به عدم دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه احتمالا به پیشنهاداتش از میلان و بارسلونا پاسخ مثبت می‌دهد.
دیگر خروجی‌های پاریسن ژرمن توماس مونیه و لیوین کورزاوا هستند. این دو مدافع کناری هم پیشنهاد خوبی از پاریس دریافت نکرده‌اند و احتمالا هر دو از PSG کنار گذاشته خواهند شد.
در کنار تمام این مسائل با توجه به احتمال فروش امباپه به رئال و نیمار به بارسلونا و همچنین عدم تمدید قرارداد دیماریا باید منتظر انقلاب عجیب پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات باشیم.

1101