کیمیش درباره کرونا: فوتبالیست‌ها باید مسئولیت‌پذیر باشند

کیمیش درباره کرونا: فوتبالیست‌ها باید مسئولیت‌پذیر باشند

پایگاه خبری فوتبالی – جاشوا کیمیش که در دوران شیوع کرونا به انجام کارهای خیرخواهانه می‌پردازد درباره فوتبالیست‌ها نظر جالبی دارد.
به گزارش فوتبالی، جاشوا کیمیش احساس می‌کند فوتبالیست‌ها باید حس مسئولیت‌پذیری زیادی در این دوران داشته باشند. کیمیش که اخیرا به همراه گورتزکا یک بنیاد کوچک به نام «ما کرونا را شکست می‌دهیم» راه انداخته  باعث شده تا بسیاری از فوتبالیست ها به پرداختن مبالغ مالی برای کمک روی بیاورند. کمک‌هایی از لواندفسکی، سانه، هوملز و ورنر که به ۳.۵ میلیون یورو رسیده است.
کیمیش در گفت و گو با وب‌سایت رسمی بایرن مونیخ گفته: به عنوان یک بازیکن فوتبال ما باید مسئولیت‌پذیر باشید. باید از لحاظ همبستگی رو به جلو حرکت کنیم. من و لئو (گورتزکا) و عوامل تیم بایرن مونیخ به دنبال راه‌هایی برای کمک بودیم. بنابراین با ابتکار عمل خواستیم تا به بسیاری از مردم نیازمند، کمک کنیم.
بازیکنان بایرن هم‌اکنون در حال تمرین کردن از طریق فضای مجازی هستند. کیمیش می‌گوید: در ابتدا شک داشتم که تمرینات چگونه پیش می‌رود اما باید بگویم جالب است. فرصت خوبی داریم تا با هم‌تیمی‌هایمان در ارتباط باشیم. همدیگر را در گوشی موبایل یا هر وسیله دیگری می‌توانیم مشاهده کنیم. باید از مربیان تناسب انداممان تشکر کنیم زیرا واقعا اوضاع خوب پیش می‌رود.

1101