حمله نویل به نخست وزیر انگلیس: جانسون یک شارلاتان است!

حمله نویل به نخست وزیر انگلیس: جانسون یک شارلاتان است!

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل مدافع اسبق منچستریونایتد موضع تندی علیه بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس گرفت چرا که واکنش مناسبی به شیوع ویروس کرونا نداشته است.

به گزارش فوتبالی، جانسون تصمیم گرفته است که کافه ها و تئاترها را برای جلوگیری از شیوع کرونا لغو کند اما بازیکن اسبق منچستریونایتد اعتقاد دارد که این اقدامات کافی نیست و درک نمی کند که چرا هنوز مدارس تعطیل نشده است. 

نویل در ابتدا از عدم تعطیلی مدارس گلایه کرد که یکی از کاربران خطاب به وی گفت:" گری، تصور کن اگر همه بچه ها در خانه بمانند و والدینشان پزشکانی باشند که در بیمارستان به آنها نیاز است، چه کسی هزینه مراقبت از بچه ها را می پردازد؟ والدین چه کار کنند؟" که مدافع اسبق منچستریونایتد در جواب وی نوشت:"بورس جانسون در هر صورت در روزهای آینده مدارس را خواهد بست. او یک شارلاتان است."

نویل از دولت بریتانیا خواسته است تا برای هزینه درمان، یارانه بپردازند، مهلت بازپرداخت اجاره ها و وام ها را بیشتر کنند و سبد حمایتی برای تجارت های مختلف مهیا کنن. او همچنین خواستار آن شده تا تمامی مراکز بهداشتی، به صورت رایگان به نیازمندان تخت بدهد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اخیرا از مردم خواسته است که در خانه هایشان بمانند که نویل در جواب وی نوشته است:" می فهمم که چه می گویی اما همه بچه های ما مجبور شده اند که فردا به مدرسه بروند و وقتی در منچستر قدم می زدم انگار جشن روز سن پاتریک بود. هرگز چنین اخبار عجیبی نشنیده بودم. انگار مسئولان این کشور نمی دانند چه کار می کنند."