مثبت بودن تست کرونای بازیکن دانمارکی و قرنطینه شدن 17 نفر

مثبت بودن تست کرونای بازیکن دانمارکی و قرنطینه شدن 17 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های دانمارکی، توماس کالنبرگ بازیکن سابق تیم ملی دانمارک، یکی از ده نفری است که پاسخ تست کرونایش مثبت اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، او که مدتی بازیکن تیمهایی مثل بروندبی، اوسر و وولفسبورگ بود، در شهر آمستردام به ویروس کرونا مبتلا شده و ابتلای او به ویروس کرونا باعث شده تا 17 نفر دیگر در دانمارک قرنطینه شوند؛ چرا که کالنبرگ قبل از اطلاع از آنکه ناقل ویروس کروناست، اخیرا به تماشای دیدار دو تیم بروندبی و لینگبی در لیگ دانمارک رفته بود.

رسانه های دانمارکی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که در این راستا، 17 نفری که در طول این روزها با کالنبرگ برخورد داشتند، قرنطینه شده اند که در بین این افراد، 4 بازیکن فوتبال نیز دیده می شوند که یکی بازیکن بروندبی است و سه نفر دیگر بازیکنان تیم لینگبی: پاتریک داسیلوا، ژوئل کابونگو، مارتین اورنسکوف و کاسپر یورنسن

درعین حال باشگاه بروندبی هم اعلام کرده که یکی از مدیران ارشد باشگاه بروندبی به اسم اوله پالما هم در جمع افرادی است که قرنطینه شده اند. از سوی دیگر مقامات باشگاه بروندبی از تمام کسانی که با توماس کالنبرگ در تماس بوده اند خواسته تا خودشان را به مقامات بهداشت کشور دانمارک معرفی کنند تا بدین ترتیب مانع از پخش شدن بیشتر ویروس کرونا در این کشور شوند.

در حال حاضر در دانمارک ابتلای 10 نفر به ویروس کرونا تائید شده که 9 نفر همچنان مبتلا هستند و یک نفر بهبود یافته است. لازم به ذکر است که هنوز فردی در کشور دانمارک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت نکرده است.

6363