هم‌بازی میلاد محمدی، ارلینگ هالند جدید فوتبال اروپا

هم‌بازی میلاد محمدی، ارلینگ هالند جدید فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - جاناتان دیوید هم بازی میلاد محمدی در خنت در این فصل سه گل به ثمر رساند تا نامش را به عنوان یکی از آینده دارترین گلزنان فوتبال اروپا مطرح کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم کانادایی در دومین فصل حضورش در فوتبال اروپا هجده گل زده است. او فصل گذشه نیز دوازده گل به ثمر رسانده بود. عملکرد خوب این بازیکن باعث شده تا همه  با دیدنش از ارلینگ هالند مهاجم دورتموند یاد کنند که این روزها به جوان اول فوتبال اروپا تبدیل شده است.

روند دیوید 20 ساله شباهت زیادی به  ارلینگ هالند دارد. هر دو در سال 2000 متولد شده اند، جاناتان چند سال پیش از تیم اوتاوا راهی لیگ بلژیک شد و پس از مدتی حضور در تیم خنت حالا به آقای گل لیگ بلژیک تبدیل شده است. امسال جاناتان بازیکن فیکس تیمش بوده است که در برخی باشگاه های بزرگ اروپا نظیر بوندسلیگا کار کرده است. با دیدن نمایش درخشان هالند در دورتموند، هیچ بعید نیست که باشگاهی در بوندسلیگا این فرمول را تکرار کند و مهاجم کانادایی را بخرد. ارزش وی در بازار نقل و انتقالات 20 میلیون یوروست.

جاناتان در تیم ملی کانادا نیز در 12 بازی 11 گل به ثمر رسانده و یکی از آینده دارترین بازیکنان آمریکای شمالی به شمار می رود. البته در حال حاضر آلفونس دیویس بازیکن کانادایی دیگری است که در بایرن مونیخ بازی می کند و نامش را سر زبان ها انداخته است.