رسمی/ سدریک سوارس دومین خرید زمستانی آرسنال

رسمی/ سدریک سوارس دومین خرید زمستانی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه آرسنال اعلام کردند که دومین خریدشان در بازار نقل و انتقالات زمستانی را انجام داده اند.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام توپچی ها، سدریک سوارس، مدافع راست پرتغالی به صورت قرضی از ساوتهمپتون به رختکن این تیم منتقل شده است. قرارداد قرضی او تا پایان این فصل اعتبار دارد . بدین ترتیب او دومین خرید آرسنال در بازار زمستانی به حساب می آید. آنها پیش از این پابلو ماری اسپانیایی را هم به صورت قرضی از فلامنگو به خدمت گرفتند.

مقامات آرسنال برای جذب قرضی سوارس 28 ساله مبلغ یک میلیون پوند به ساوتهمپتون پرداخت کردند و دستمزد او تا پایان فصل که حدود 65 هزارپوند در هفته است را نیز پرداخت خواهند کرد. 

سدریک بعد از قطعی شدن انتقال قرضی اش به آرسنال گفت:« حضور دراینجا برایم تحقق یک رویاست. بودن و بازی کردن برای آرسنال غیرقابل باور است. آرسنال تیم تراز اولی است. آنها باشگاه خیلی خوبی هستند و هواداران فوق العاده ای دارند. حضور دراینجا برایم افتخار بزرگی است و برایم محقق شدن رویایم است. چون همیشه دوست داشتم به اینجا بیایم و حضور در آرسنال را تصور می کردم و حالا دیدن اینکه رویایت به واقعیت تبدیل شده واقعا حیرت آور است.»

سدریک سوارس حالا می تواند برای حضور درترکیب اصلی تیم با اکتور بیرین رقابت کند.

تا پیش از این آرتتا از آینسلی مایتلند نیلز که یک بازیکن میانی است در این پست استفاده می کرد ولی حالا کار برایش راحت تر خواهد شد. 

ادو، مدیر فنی آرسنال هم در مورد انتقال سدریک سوارس به رختکن توپچی ها گفته:« سدریک مدافع باتجربه ای در لیگ برتر انگلیس است و تجربیات بین المللی خوبی هم دارد. او خرید قدرتمند دیگری برای تقویت خط دفاع تیم ماست ومی تواند کیفیت تیم را بالا ببرد. می دانم که او با تعهدی بالا ومملو از انرژی بازی می کند.»

6363