بیهوش شدن بازیکن لیون در جریان بازی تیمش

بیهوش شدن بازیکن لیون در جریان بازی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم لیون و تولوز، اتفاق عجیبی افتاد که حسابی باعث وحشت حضار در ورزشگاه و افرادی که بازی را از طریق تلویزیون دنبال می کردند شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 20 بازی، مارتین تریه، بازیکن المپیک لیون ناگهان روی زمین افتاد و بیهوش شد. نکته عجیب اینجا بود که هیچ فردی در نزدیکی این بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های فرانسه نبود تا در پی برخورد با فردی آسیب دیده باشد. طبق آنچه در تصاویر تلویزیونی مشخص بود، تریه 22 ساله در جریان بازی، ناگهان دستهایش را روی زانوهایش گذاشت و به نظر می رسید که درحال خستگی در کردن است ولی او ناگهان نقش برزمین شد و حسابی همه را نگران کرد؛ هم تیمی های تریه بلافاصله نیروهای کادر پزشکی تیمشان را صدا کردند و آنها بلافاصله این بازیکن جوان را مورد معاینه قرار دادند.

البته ثانیه هایی بعد تریه به هوش آمد و برروی برانکارد از زمین مسابقه خارج شد و توکو اکامبی به جای او درترکیب تیم لیون قرار گرفت. بین سپورتس در گزارشی در بین دو نیمه بازی اعلام کرد که تریه هوشیاری اش را به دست آورده و به بیمارستان منتقل شده است.

اندکی بعد باشگاه لیون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که حال مارتین تریه خوب است و او کاملا هوشیار است و اعلام شد که مشکل او، افتادن فشار خونش بوده. حالا در روزهای آتی بررسی های دقیق تری برروی این بازیکن جوان انجام خواهد شد تا مشخص شود که آیا قادر است تا در بازیهای آتی، لیون را همراهی کند یا خیر.

لیون در این بازی با نتیجه 0-3 از سد حریفش عبور کرد.

تریه در ژانویه سال 2018 با قراردادی 11میلیون یورویی از لیل به لیون پیوست و دومین فصل حضورش دراین تیم را تجربه می کند.

6363