انتقاد هامان از کوتینیو: اوضاع کوتینیو در بایرن عجیب است

انتقاد هامان از کوتینیو: اوضاع کوتینیو در بایرن عجیب است

پایگاه خبری فوتبالی- فلیپه کوتینیو یکی از نقل و انتقالات مهمی بود که بایرن مونیخ در طول تابستان انجام داد. اما این بازیکن برزیلی شروع بدی دراین فصل نداشت و حتی به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر برگزیده شد.

، اما روزهای خوب کوتینیو در بایرن خیلی کوتاه بود. او در بازیهای اخیر تیمش نمایش ضعیفی داشت و همین باعث شده تا انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او وارد شود. حالا بیش از هرچیز همه در مورد بازی او در مصاف با المپیاکوس صحبت می کنند.

یکی از این منتقدان دیتار هامان، کارشناس اسکای سپورت و ستاره سابق دنیای فوتبال است که درمورد کوتینیو گفته:« به نظرم کوتینیو در تیم کمی عجیب به نظر می رسد. نمی توانم عملکرد تهاجمی خوبی از او به یاد بیاورم. زمانی که چنین بازیکنی در تیم داشته باشی که تفاوتها را رقم نمی زند، به مشکل برخواهی خورد. او تنها نیمی از مهارتهایی که دارد را به نمایش می گذارد.»

هامان البته معتقد است که باید به او زمان داد و در ادامه صحبتهایش گفت:« او هنوز بیش از 30 بازی دیگر با پیراهن بایرن پیش رو دارد و باید به زودی خودش را با شرایط تیم تطبیق بدهد. باید به او زمان داد.»

کوتینیو با قراردادی قرضی و یک ساله از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده و سران باشگاه بارسلونا امیدوارند که او در تیم آلمانی باقی بماند.

7655