آندره گومز: چرا در بارسلونا نتوانستم موفق شوم؟

آندره گومز: چرا در بارسلونا نتوانستم موفق شوم؟

سایت رسمی فوتبالی- آندره گومز بازیکن پرتغالی باشگاه اورتون که بعد از مدتی حضور در باشگاه بارسلونا و سپس انتقال قرضی به اورتون، حالا رسما به این تیم پیوسته، در اعتراف جالب توجهی، توضیح داده که چرا نتوانسته در تیم کاتالان به موفقیت برسد.

به گزارش فوتبالی، گومز که دربازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 24.5 میلیون یورویی به اورتون پیوست، حالا رسما بازیکن این تیم است. او حالا و در مراسم معارفه اش به عنوان خرید جدید این باشگاه انگلیسی، به مرور دوران حضورش در بارسلونا پرداخته و درمورد عدم موفقیتش دراین تیم گفته:« فکر می کنم که فشاری که برروی دوشم بود دراین موضوع نقش داشت. من تحت فشار بودم و نمی توانستم خودم رااز شر این فشار رها کنم. بیشتر و بیشتر و بیشتر می خواستم و احتمالا درمسیر اشتباهی قرار گرفتم. این اتفاق بدی برای خود من هم بود.»

اما او فصل گذشته در باشگاه اورتون این فرصت را یافت تا بار دیگر توانایی هایش را به نمایش گذاشته و خود فوتبالی اش را پیدا کند:« حضور در اورتون برایم مثل یک شروع تازه بود. هواداران به من اعتماد به نفس دادند و از بازی ام لذت می بردند و این دقیقا همان کاری بود که می خواستم انجام بدهم.»

البته گومز اعلام کرد که از تجربه حضور دربارسلونا پشیمان نیست:« قطعا بارسلونا از هرنظر برای من خیلی مهم بود. من درکنار بهترین بازیکنان دنیا مثل اینیستا، مسی و بوسکتس بازی کردم و خوشحالم که مدتی در باشگاه بارسلونا حضور داشتم.»

6363