مدافع صنعت‌ نفت آبادان: قرار نیست ۳ امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کنیم

مدافع صنعت‌ نفت آبادان: قرار نیست ۳ امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- وفا هخامنش، مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: در بازی با پرسپولیس دنبال برد هستیم و قرار نیست سه امتیاز را به این تیم تقدیم کنیم.

به گزارش فوتبالی، وفا هخامنش در گفت‌وگویی، با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: این بازی بهترین فرصت برای ما بود که سه امتیاز را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. متأسفانه با اشتباه داور بازی را مساوی کردیم، چون یک پنالتی بی‌مورد به ضرر تیم ما گرفته شد و متأسفانه برد را با مساوی عوض کردیم.

وی درباره اینکه چرا صنعت نفت در 19 بازی به 13 تساوی دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: 13 تساوی ما دلیل خاصی ندارد و شرایط این‌طور بوده است که اکثر بازی‌های ما مساوی شود. ما تیمی تدافعی نیستیم و میل به برد در بین همه بازیکنان وجود دارد. شاید به دلیل اینکه زیاد مساوی دادیم، این ذهنیت در بازیکنان ایجاد شده است که نمی‌توانیم برنده شویم. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در ادامه این روند را تغییر دهیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی برابر یکی از مدعیان قهرمانی در پیش داریم. این درست است که پرسپولیس از شرایط آرمانی کمی فاصله دارد، ولی آنها تیمی خطرناک هستند. البته ما هم تیمی دست و پا بسته نیستیم و قرار نیست سه امتیاز را تقدیم آنها کنیم. ما هم برای برد در این بازی به میدان خواهیم رفت.

7655