عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان: سرجیو خودش دستیار نمی‌خواهد!/ مشکلات مالی داریم

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان: سرجیو خودش دستیار نمی‌خواهد!/ مشکلات مالی داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- عضو هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان،‌گفت: پائولو سرجیو خودش می‌گوید نیازی به دستیار ندارد و در این شرایط راحت‌تر می‌تواند کار کند.

به گزارش فوتبالی، مظفر شاملی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت نفت آبادان، گفت: شرایط تیم در جدول مشخص است. فوتبال ایران شرایط خاص خودش را دارد و عملکرد تیم‌ها قابل پیش بینی نیست. مثلا تیمی مثل پیکان در 7-8 هفته ابتدایی برنده می‌شود اما به یکباره 7-8 هفته نتیجه نمی‌گیرد. شرایط تیم‌ها خیلی بهم نزدیک است باید از لحاظ روحی و روانی روی تیم کار کنیم. اخیرا یک مهاجم خارجی هم آوردیم که امیدواریم بتواند برخی از مشکلات تیم را بر طرف کند.

وی در مورد اینکه بعد از بازی با استقلال خوزستان برخی از هواداران به سرجیو اعتراض کردند و آیا باشگاه همچنان از او حمایت می‌کنند، اظهار داشت: بحث حمایت مطرح نیست. سرجیو هم مثل هر مربی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. باید بر اساس واقعیت‌ها به وضعیت تیم نگاه کرد. او بر اساس داشته‌ها و نفراتی که در اختیار دارد امور تیم را پیش می‌برد.

عضو هیأت مدیره نفت آبادان در مورد اینکه برخی به کمبود مربی در کادرفنی این تیم انتقاد می‌کنند، گفت: سرجیو اعلام می‌کند خودش اینطور راحت‌تر است و ما باید به خواسته او عمل کنیم. البته دوستانی در بیرون از تیم و کادرفنی هستند که مشاوره لازم را به او می‌دهند. البته ما از لحاظ سازمانی کمبودهایی را داریم اما شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد که اقدام بیشتری کنیم. ما هم دوست داریم 4 عضو قوی به کادرفنی اضافه شود اما از لحاظ مالی هم شرایط خاصی داریم. کسی هم تا به الان به باشگاه کمک نکرده و وضعیت بسیار سخت است.

وی در مورد اینکه آیا مشکل مالی دارند، اظهار داشت: بله در پرداخت قرارداد بازیکنان مشکل داریم و شب عید هم نزدیک است. امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا مشکلات حل شود. بازیکنان با عشق و تعصبی که دارند با قدرت کار می‌کنند اما باید شرایط تیم را هم در نظر گرفت.

7655