میلان 1 - 2 ناپولی؛ پیروزی در شب درخشش مرتنس

میلان 1 - 2 ناپولی؛ پیروزی در شب درخشش مرتنس

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم ناپولی و میلان در هفته بیست و یکم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های سوم و پنجم رقابت های سری آ در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که ناپولی برای جبران کردن فاصله امتیازی خود با یوونتوس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشت تا منتظر لغزش احتمالی یوونتوس مقابل لاتزیو باشد. در سوی مقابل شاگردان مونتلا نیز برای زنده ماندن امیدهایشان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند.

ترکیب میلان:

دوناروما، آباته، پالتا، گومز، کالابریا، کوچکا، سوسا، پاسالیچ، سوسو، باکا، بوناونتورا

ترکیب ناپولی:

رینا، هیساچ، آلبیول، تونلی، استرینیچ، آلن، جورگینیو، همشیک، کایخون، مرتنس، اینسینیه

ناپولی این دیدار را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل برسد.

دقیقه 6: بازیکنان ناپولی پس از ارائه همکاری زیبا توپ را در گوشه محوطه جریمه به اینسینیه رساندند و این بازیکن با ضربه ای تماشایی موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند، دوناروما روی این ضربه عکس العمل خوبی داشت و حتی موفق شد روی توپ تاثیر بگذارد اما موفق نشد مانع گلزنی اینسینیه شود.

دقیقه 9: بار دیگر مرتنس پایه گذار گل ناپولی شد، پاس این بازیکن برای کایخون بازیکن اسپانیایی را در زاویه ای بسته مقابل دوناروما قرار داد، کایخون شانس خود را امتحان کرد و موفق شد از زاویه ای بسته اختلاف دو تیم را به دو گل افزایش دهد.

در ادامه تیم صاحب خانه که نمی خواست با باخت به رختکن برود بر دامنه حملات خود افزود و این حملات فرصت خوبی را برای ناپولی فراهم کرد تا روی ضد حملات به روسونری ها ضربه بزند.

دقیقه 37: پاس اشتباه جورگینیو در میانه میدان باعث شد تا میلان فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد، این تیم این فرصت را غنیمت شمرد و موفق شد توسط کوچکا موفق شد یکی از گل ها را جبران کند.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که دو تیم نمایش جذابی را ارائه دادند. ناپولی خیلی زود به 2 گل رسید و روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و میلان نیز در فاز هجومی به اندازه کافی زهر دار نبود تا دو تیم در نهایت با نتیجه 2-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که هیچ یک از دو تیم بر دیگری برتری محسوسی نداشتند با این حال تیم صاحب خانه برای جبران فاصله سعی در تغییر دادن نتیجه داشت. میلان در نیمه دوم این دیدار به کلی رنگ عوض کرد و با ارائه نمایشی سراسر هجومی شرایط سختی را برای ناپولی به وجود آورد هرچند که شاگردان ساری روی ضد حملات موقعیت‌های خطرناکی را به دست می‌آوردند.

دقیقه 59: در حالیکه دوناروما از دروازه بیرون آمده بود، اینسینیه از فاصله‌ای دور شانسش را امتحان کرد اما ضربه این بازیکن ملی پوش به اندازه کافی با دقت نبود و این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه میلان هرچه زد به درب بسته خورد، میلان نتوانست از حملات خود نتیجه ای بگیرد و ناپولی نیز سعی در حفظ توپ داشت تا به این ترتیب شرایط بازی را به سود خود ادامه دهد.

دقیقه 90: پالتا روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت مناسبی را به دست آورد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

در وقت های تلف شده این دیدار میلان سراپا حمله شد و ناپولی نیز به دفاع پرداخت اما تیم صاحب خانه موفق نشد از دفاع سر سخت حریف عبور کند و در نهایت حاصل تلاش دو تیم با برتری 2-1 تیم میهمان به پایان رسید. میلان نیمه دوم این دیدار تمام تلاش خود را انجام داد تا بتواند نتیجه این دیدار را تغییر دهد اما شاگردان ساری با عملکرد درخشان خود مانع از این کار شدند تا میلان برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده با شرایط دشواری روبرو شود.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899