پیش بازی اینتر - لاتزیو؛ شب دشوار پیولی در تقابل با شاگردان سابق

پیش بازی اینتر - لاتزیو؛ شب دشوار پیولی در تقابل با شاگردان سابق

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر و لاتزیو یکی از حساس ترین مسابقات هفته هجدهم سری آ را در مصاف با یکدیگر برگزار می کنند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های اینتر و لاتزیو در چارچوب هفته هجدهم سری آ، ساعت 23.15 چهارشنبه اول دی 1395 در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به قضاوت پائولو سیلویو ماتزولنی برگزار خواهد شد. روند نتایج اینتر پس از برکناری فرانک دی بوئر و حضور استفانو پیولی کمی بهتر شده و نراتزوری در حال حاضر با 27 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. اینتر در صورت پیروزی در این بازی به رده های بالاتر صعود نمی کند اما کسب سه امتیاز برای شاگردان پیولی از نان شب واجب تر است.

سیستم 1-2-4-3 پیولی سرمربی اینتر پس از شکست تحقیر آمیز این تیم مقابل ناپولی، به تدریج جا افتاد و شاگردان وی هر دو بازی اخیر در سری آ مقابل جنوا و ساسولو را با پیروزی به پایان رساندند. حذف از لیگ اروپا یک نعمت بزرگ برای پیولی بود. دو تیم برای دستیابی به اهداف خویش نیازمند کسب امتیاز کامل این بازی هستند. تقابل استفانو پیولی سرمربی و آنتونیو کاندروا هافبک اینتر با تیم سابق خویش از نکات بارز این بازی است.

لاتزیو تحت هدایت سیمونه اینزاگی در مقایسه با چند فصل پیش نتایج بهتری گرفته و هم اکنون با 34 امتیاز در رده چهارم جدولل حضور دارد. پیروزی در این بازی به معنای صعود لاتزیو به رده دوم به جای تیم همشهری یعنی آ.اس رم است. این فصل را می توان بهترین نتایج لاتزیو در نیم فصل اول سری آ پس ازز فصل 03-2002 دانست. لاتزیو در دو بازی اخیر توانسته تیم های سمپدوریا و فیورنتینا را شکست بدهد.

نکات آماری بازی:

اینتر طی 9 تقابل اخیر با لاتزیو در سری آ، 6 بار باخته است. نراتزوری طی 17 رویارویی با بیانکوچلستی در ورزشگاه جوزپه مه آتزا فقط 2 بار شکست خورده ولی این دو شکست خانگی اینتر طی 4 دیدار اخیر با لاتزیو ثبت شده است.

طی 16 دیدار اخیر این دو تیم در سری آ فقط یک بار نتیجه مساوی ثبت شده و اینتر صاحب 8 برد است. تنها مساوی اینتر و لاتزیو دقیقاً دو سال پیش یعنی در دسامبر 2014 با نتیجه 2-2 در هفته شانزدهم سری آ رقم خورد. در همان بازی فیلیپه اندرسون توانست نخستین دو گله خویش در سری آ را به ثبت برساند.

اینتر هر 4 بازی خانگی اخیر را با پیروزی سپری کرده و در صورت شکست لاتزیو، برای اولین بار از ماه می 2011 موفق به ثبت 5 برد پیاپی خانگی خواهد شد.

لاتزیو طی 12 بازی اخیر در سری آ فقط یک بار باخته که به دربی دلاکاپیتاله و شکست مقابل رم مربوط می شود.

هر دو تیم اینتر و لاتزیو به دنبال کسب سومین برد پیاپی در سری آ هستند. طی 6 تقابل اخیر این دو تیم در ورزشگاه جوزپه مه آتزا در کلیه رقابت ها، تیم اینتر توانسته حداقل 3 گل در هر بازی بزند. اینتر طی 4 بازی خانگی اخیر توانسته حداقل 2 گل بزند.

اینتر پس از روی کار آمدن استفانو پیولی توانسته 10 امتیاز جمع آوری کند در حالی که همین تعداد امتیاز را طی 8 بازی با فرانک دی بوئر کسب کرده بود. آنتونیو کاندروا نیز پس از حضور پیولی توانسته 3 گل و یک پاس گل بدهد در حالی که طی 6 بازی تحت هدایت دی بوئر هیچ کار مثبتی برای اینتر نکرده بود.

68% گل های اینتر در نیمه دوم مسابقات سری آ زده شده اما عملکرد دفاعی لاتزیو در نیمه اول بسیار جالب توجه بوده زیرا بیانکوچلستی فقط 3 گل در این نیمه دریافت کرده است.

چیرو ایموبیله مهاجم ملی پوش لاتزیو با خراب کردن 24 موقعیت گلزنی در فصل جاری، «گل نزن ترین» بازیکن سری آ محسوب می شود.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

اینتر: ژوائو ماریو و فلیپه ملو در این بازی محروم هستند و گری مدل نیز به علت مصدومیت در مقابل لاتزیو به میدان نخواهد رفت.

لاتزیو: سیمونه اینزاگی احتمالاً از همان ترکیب اصلی دیدار مقابل فیورنتینا مجدداً استفاده خواهد کرد و شاید دانیلو کاتالدی تنها بازیکنی باشد که در ترکیب بیانکوچلستی قرار نگیرد زیرا مارکو پارولو از شانس زیادی برای جانشینی وی برخوردار است. پاتریک به علت مصدومیت در این بازی غایب است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464