کایخون: دلم برای اسپانیا خیلی تنگ شده، اما از بازی در ناپولی بسیار راضی ام

کایخون: دلم برای اسپانیا خیلی تنگ شده، اما از بازی در ناپولی بسیار راضی ام

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از سه سال حضور در ناپولی، مهاجم اسپانیایی از بازی در سری آ بسیار راضی و خوشحال است.

به گزارش وب سایت نود، خوزه ماریا کایخون مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال ناپولی با اقرار بسیار دلتنگ کشور زادگاهش شده، به صراحت اعلام کرد هیچ قصدی برای فسخ قرارداد خود با ناپولی ندارد.

خوزه کایخون مهاجم اسپانیایی در سال 2013 از رئال مادرید راهی ناپولی شد. این مهاجم از زمان حضورش در سری آ در بیش از 167 بازی برای ناپولی به میدان رفت و 50 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در فصل 14-2013 همراه با ناپولی به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست یافت و در همان فصل هم عنوان بهترین گلزن مسابقات سری آ را از آن خود کرد. کایخون اخیراً در گفتگویی با AS در مورد شرایطش در فوتبال ایتالیا گفت:

درست است که حضورم در ایتالیا باعث شده تا دلتنگ کشورم شوم زیرا خانواده، دوستان و افرادی که دوست شان داری همه در اسپانیا زندگی می کنند. اما در حال حاضر بسیار خوشحالم که در ناپولی بازی می کنم و قراردادم را چهار سال با این تیم تمدید کرده ام.

کایخون که اکنون به منظور انجام بازی های مقدماتی جام جهانی به کشورش بازگشته تا پس از حدود 2 سال نخستین بازی خود را برای تیم اسپانیا انجام دهد، درباره بازی های ملی هم گفت:

هرگز امید خود را از دست نداده ام و با تلاش سخت به تیم تیم ملی بازگشتم. همیشه سعی کردم تا بهترین بازی های خود را برای تیم باشگاهی انجام دهم، دیگر مابقی امور از دست من خارج است. در تیم ناپولی هم فصل را خیلی خوب شروع کرده ایم؛ هم از نظر تیمی و هم از فردی. بنابراین فکر می کنم می توانم به ادامه حضورم در تیم ملی اسپانیا امیدوار باشم.

2081