دو گزینه سورپرایز برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ

دو گزینه سورپرایز برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است در کمال تعجب دو گزینه متفاوت با آنچه در رسانه های مختلف عنوان شده روی نیمکت بایرن مونیخ بنشینند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان دو گزینه وجود دارند که ممکن است سورپرایز نیمکت بایرن‌مونیخ برای فصل آینده رقابت ها باشند:

۱) اریک تن هاگ که قبلا در بایرن مونیخ کار کرده و با جو باشگاه آشنا است. اما تیم آلمانی بعد از دیدن عملکرد او در منچستریونایتد درباره حضور این مربی شک دارد.

۲) روبن آموریم که مربی پرتغالی اسپورتینگ لیسبون است به عنوان تکنسین برتر فوتبال در کشور پرتغال شناخته می شود. او می تواند استعداد های پرتغالی را به باشگاه آلمانی بکشاند.

در حالی که انتظار می‌رفت رالف رانگنیک در روزهای جاری به عنوان سرمربی جدید بایرن‌‌ مونیخ به طور رسمی معرفی شود، حال این چهره برجسته آلمانی در عرصه مربیگری اعلام کرده که به فعالیت خود در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال اتریش، ادامه خواهد داد.
رانگنیک ۶۵ ساله در مورد تصمیم غیرمنتظره خود گفته است: "من با تمام وجودم سرمربی تیم ملی اتریش هستم. این وظیفه برای من بسیار شادی‌ بخش است و می‌خواهم  که این فعالیت را با موفقیت ادامه دهم."

۱۰۰۹