ستاره پرتغالی منچستریونایتد در رادار بایرن مونیخ

ستاره پرتغالی منچستریونایتد در رادار بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد ممکن است در تابستان پیش رو در لیست فروش شیاطین سرخ قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین و باثبات‌ترین بازیکنان چند فصل اخیر منچستریونایتد، برونو فرناندز بوده است. بازیکنی که هرچند تیمش روزهای خوشی را پشت سر نگذاشت، اما از نظر فردی یکی از بهترین‌های لیگ برتر انگلیس بود و توانست آمار خوبی از خود به جای بگذارد.

خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که این بازیکن اگر در تیم دیگری بازی می‌کرد شاید می‌توانست افتخارات تیمی و فردی بیشتری به دست بیاورد اما فرناندز ترجیح داد در جمع قرمزها بماند و در روزهای سختی کنار هواداران بماند، همین هم باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها از محبوبیت خاصی میان هواداران برخوردار باشد.

اما با ورود تیم مدیریتی جدید، گفته می‌شود که شاید این بازیکن هم در لیست فروش منچستریونایتد قرار بگیرد. سر جیم رتکلیف و بقیه مدیران، تصمیم دارند تا جز چند بازیکن مثل کوبی ماینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، به پیشنهاداتی که برای بقیه بازیکنان ارائه می‌شود گوش کند. برونو فرناندز نیز ممکن است در این لیست قرار بگیرد و سران باشگاه انگلیسی برای فروش او تلاش کنند.

باشگاه بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد. گفته می‌شود احتمال معاوضه برونو فرناندز با فرنکی دی یونگ وجود دارد. به نقل از میگل دیلینی، خبرنگار رسانه ایندپندنت، بایرن مونیخ نیز برای جذب این ستاره پرتغالی تلاش خواهد کرد. هرچند که الکس کروک، خبرنگار نشریه تاک اسپورت اعلام کرده است که این بازیکن تمایلی به جدایی ندارد و می‌خواهد با منچستریونایتد ادامه دهد.

1428