ستاره خاموشی که نویدکیا احیا کرد

ستاره خاموشی که نویدکیا احیا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سعید واسعی در پنج بازی اخیر خود موفق به ثمر رساندن دو گل و ارسال دو پاس گل شده است.

به گزارش فوتبالی، سعید واسعی بازیکنی است که در زمان حضور در پیکان بسیار درخشید و دیده شد و با وجود چند پیشنهادی که داشت در نهایت راهی تراکتور شد. انتقالی که اصلاً برای این بازیکن خوب پیش نرفت و واسعی پس از سپری کردن دوران محرومیت به واسطه شکایت پیکان، در زمان بازی برای این تیم هم حواشی زیادی را سپری کرد.

هافبک مشهدی که در برهه های مختلف توسط فیروز کریمی و ارطغرول ساغلام در اختیار باشگاه قرار داده شده بود، در نهایت توسط قربان بردیف کنار گذاشته شد تا در نیم فصل سال گذشته راهی فولاد شود؛ انتقالی که باز هم برای واسعی خوب پیش نرفت تا وی پس از یک سال حضور در اهواز از جمع قرمزهای این شهر هم جدا شود.

هافبک کنونی مس که طبق گفته خود دل پری از دوران حضورش در تراکتور و فولاد دارد، زیر نظر محرم نویدکیا به نوعی احیا شده تا انتقال وی در پنجره زمستانی به مس رفسنجان برخلاف دو انتقال قبلی موفقیت آمیز بوده باشد.

بازگشت این هافبک باتجربه به روزهای خوب را می‌توانید از آمار وی متوجه شوید؛ جایی که واسعی در پنج بازی اخیر خود موفق به ثمر رساندن دو گل مقابل استقلال و فولاد شده و دو پاس گل هم ارسال کرده است. آخرین پاس گل واسعی هم به بازی دیروز برمی‌گردد که این بازیکن، سازنده تنها گل نارنجی‌ها در دربی استان کرمان برابر گل‌گهر بود تا مس با به ثمر رساندن این گل توسط فرشید باقری، همچنان به روند شکست ناپذیری خود با محرم نویدکیا ادامه دهد.

1997