بازیکن فرانسوی رقابت‌های یورو 2024 را از دست داد

بازیکن فرانسوی رقابت‌های یورو 2024 را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته لوکاس هرناندز در بازی دورتموند - پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد و توسط لوییز انریکه تعویض شد و حالا مشخص شده است که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

به گزارش فوتبالی ، لوکاس هرناندز مدافع کناری فرانسوی تیم پاری سن ژرمن، در ترکیب تیمش در بازی مقابل بروسیا دورتموند به طور فیکس از ابتدا حضور داشت. او در دقیقه 36 روی گلی که بروسیا دورتموند توسط نیکلاس فولکروگ به ثمر رساند، دچار مصدومیت شد. در حقیقت او می خواست بازیکن دورتموند را مهار کند اما نتوانست و برخورد محکمی با او داشت.

پس از این برخورد لوکاس هرناندز دیگر نتوانست به بازی کردن ادامه بدهد و توسط لوییز انریکه تعویض شد و جای خود را به لوکاس برالدو داد.

حالا پس از این که تست های پزشکی و MRI لوکاس هرناندز انجام شده است، مشخص شده است که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و چند روز دیگر قرار است که تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن حداقل شش ماه از میادین به دور خواهد بود و به این ترتیب بازی های یورو 2024 را که زمان زیادی تا شروع آن ها نمانده است از دست می دهد و نمی تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان حضور پیدا کند.

1471