امباپه باز هم از معرفی تیم جدیدش طفره رفت

امباپه باز هم از معرفی تیم جدیدش طفره رفت

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه که دیگر در پاری سن ژرمن حضور نخواهد داشت و با به پایان رسیدن فصل جاری این تیم را ترک خواهد کرد، هنوز اسم تیم جدیدش را به طور رسمی معرفی نکرده است هر چند که همه می دانیم که امباپه قرار است راهی رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، در مراسمی در فرانسه، کیلیان امباپه به عنوان بهترین بازیکن فصل لوشامپیونه انتخاب شد. او با زدن 27 گل در این فصل از رقابت های لیگ یک فرانسه، آقای گل این لیگ بوده است و کمک زیادی به پی اس جی برای قهرمان شدن در این رقابت ها کرده است.

کیلیان امباپه در صحبت های خود پس از بردن جایزه بهترین بازیکن فصل، درباره مقصد بعدی خود گفت:" حالا وقت آن نیست که درباره این قضیه حرف بزنم. زمان مناسبی برای انجام این کار وجود دارد. در هر صورت من برای اتفاقاتی که در آینده قرار است رخ بدهد، هیجان زده هستم. فعلا فقط از پاری سن ژرمن جدا شده ام. هر کاری زمان خاص خودش را دارد."

امباپه درباره کسب جایزه بهترین بازیکن فصل نیز گفت:" از همه افراد باشگاه تشکر می کنم. بدون آن ها رسیدن به چنین جایگاهی شدنی نبود. همیشه تلاش کردم که برای فرانسه افتخار آفرینی کنم. از موناکو و پاری سن ژرمن که در لیگ فرانسه در آن ها بازی کرده ام، تشکر می کنم. یک سفر طولانی را در لیگ فرانسه داشتم و حالا خوشحال هستم و یک فصل از زندگی حرفه ای من به پایان خودش رسیده است."

1470