دو رقیب در آغوش هم؛ نیازمند و بیرانوند از کلین‌شیت خوشحال بودند!

دو رقیب در آغوش هم؛ نیازمند و بیرانوند از کلین‌شیت خوشحال بودند!

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان مسابقه پرسپولیس و سپاهان اتفاق جالبی رخ داد و پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند یکدیگر را به آغوش کشیدند.

به گزارش فوتبالی، جدال پرسپولیس و سپاهان با توجه به حساسیت بالایی که داشت بسیار درگیرانه دنبال شد و بازیکنان هر دو تیم به جای استفاده از خلاقیت و توانایی‌شان در بعد بازی‌سازی و ایجاد موقعیت گل، به بازی فیزیکی روی آورده بودند که این مساله، یک 90 دقیقه سرد و کسل‌کننده را به بار آورد. 

اگر چه در چند صحنه روی دروازه نیازمند و بیرانوند موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای خلق شد اما هیچ‌کدام از آن‌ها منجر به این نشد که این دو دروازه‌بان ملی‌پوش دچار دردسر شوند و واکنش‌های خارق‌العاده نشان بدهند.

مصاف دو تیم پرسپولیس و سپاهان بدون گل به پایان رسید و با وجود اینکه این نتیجه به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامد اما بعید است که بیرانوند و نیازمند از این اتفاق خیلی ناراحت شده باشند. چون هر دو بعد از مدت‌ها در قاب دروازه تیم‌شان ایستاده بودند و دوست داشتند در بازگشت خود دوباره کلین‌شیت کنند که به این مهم هم رسیدند.

در پایان بازی هم نیازمند و هم بیرانوند یکدیگر را به آغوش کشیدند و در همین حالت تا رختکن ورزشگاه آزادی قدم زدند. این دو دروازه‌بان سال‌هاست که در تیم ملی رقیب یکدیگر به حساب می‌آیند.

9098