مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است

مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است و اگر بخواهیم جامی را به دست بیاریم، در جام حذفی می‌توانیم به جام برسیم.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، بازی بین دو تیم خوب بود، سطح توقع، سازماندهی و ساختار تیمی خیلی خوب و بهتر از قبل بود.

وی ادامه داد: گل زدیم و موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتیم که متاسفانه گل نشدند و لیاقت برد را داشتیم.

مورایس در مورد ادامه بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: از صدا و سؤالتان می‌توانم حس کنم که نگرانی در آن هست، نگران هستید و به باشگاه سپاهان اهمیت می‌دهید؛ ذهنیت من مثل شماست، جام حذفی و لیگ دو رقابت متفاوت هستند، در جام حذفی به مرحله بعدی رسیدیم، باید یک بازی ببریم تا به فینال برسیم و فینال را ببریم تا در سطح نخبگان آسیا حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: با جایگاه سوم لیگ برتر می‌توان در یک رقابت بین‌المللی شرکت کرد که حائز اهمیت دارد، لیگ تمام نشده و روی آن تمرکز داریم؛ باشگاه بزرگ و حرفه‌ای نمی‌تواند بگوید به لیگ اهمیت نمی‌دهیم، باید بجنگیم و روحیه ما طوری است که باید ببریم.

وی یادآور شد: اگر جام حذفی قبل لیگ نیز تمام می‌شد، اهمیتی نداشت و باید به عنوان یک تیم حرفه‌ای و سطح بالا روی هر دو جام تمرکز داشته باشیم؛ اگر از هواداران نیز بپرسیم، تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است و اگر بخواهیم جامی را به دست بیاریم، در جام حذفی می‌توانیم به جام برسیم.

مورایس همچنین عنوان داشت: به عنوان یک باشگاه بهترین جایگاه را در جدول لیگ می‌خواهیم، فکر می‌کنم با تمام اتفاقات، شاید سوم شدن هم یک جام برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حمایت هواداران گفت: آرزو می‌کنم در همه بازی‌های سپاهان ورزشگاه پر باشد، شاید به دلیل روز بازی یا چیزهای دیگر ورزشگاه پر نشده باشد؛ امیدوارم هواداران در کنار تیم زندگی کنند و شاهد حضور هواداران باشیم.

وی در ادامه گفت: حمایت کردن از یک تیم یا شخص باید با شور و شوق باشد، نتایج می‌تواند در رفتار هواداران تأثیر بگذارد، برخی هواداران انتظارت متفاوتی نسبت به لیگ داشتند و چون برآورده نشد، رفتار متفاوتی نشان دادند اما این رقابت متفاوت و جام حذفی بود؛ بابت حضور هواداران در ورزشگاه تشکر می‌کنم و برای آن‌ها که آمدند یا نیامدند آرزوی سلامتی دارم.

مورایس در پاسخ به سؤالی در مورد تقابل با گل‌گهر در مرحله بعدی جام حذفی تصریح کرد: همانطور که یک بازیکن جوان در زمین می‌گذاریم، دیدن یک خبرنگار جوان خیلی جذاب است، نسل جدیدی به خبرنگاران اضافه می‌شود و سؤال جذابی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: نمی‌دانیم کجا بازی می‌کنیم، گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب است که خوب حقوق می‌دهند، نمی‌دانم حقوق‌هایشان در سقف بودجه بوده یا نه اما از نظر بودجه پولدار است.

وی در پایان گفت: بازیکنان خوبی و باکیفیت بالایی دارند، بازیکن باکیفیتی که از لالیگا آمده است و امروز ۵ بر صفر هوادار را بردند، فکر نمی‌کنم بازی ساده‌ای باشد، هرجایی که بازی برگزار شود، نیاز به حضور و حمایت هواداران داریم.