پرسپولیس قبل از بازی هم ده‌نفره بود! (عکس)

پرسپولیس قبل از بازی هم ده‌نفره بود! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی-  در تقابل پرسپولیس و سپاهان اتفاق ویژه‌ای رقم خورد و قرمزها ده نفره عکس یادگاری پیش از آغاز مسابقه را گرفتند! 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس برای پنجمین بازی متوالی در لیگ برتر موفق به شکست دادن سپاهان نشد و حالا در دو دوره اخیر مسابقات لیگ برتر در تقابل با این تیم در امر گلزنی ناکام مانده است. دیروز پیش از آغاز مسابقه با طلایی‌پوشان اصفهان اتفاق جالبی برای پرسپولیسی‌ها رقم خورد و این تیم با ده نفر عکس یادگاری پیش از مسابقه را به ثبت رساند!

حالا دلیل این اتفاق عجیب چه بود؟ ظاهرا عیسی آل کثیر در عکس یادگاری پرسپولیسی‌ها شرکت نکرده است که گویا برای این اقدام خود دلیل موجهی دارد؛ بهترین گلزن این فصل قرمزها در مراسم آغازین مسابقه به سمت نیمکت سپاهانی‌ها می‌رود و با هم‌تیمی‌های سابق خود خوش و بش می‌کند و در اتفاقی جالب ژوزه مورایس را به آغوش می‌کشد.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که رابطه آل کثیر با ژوزه مورایس تا پیش از این شکرآب بود و حتی دلیل جدایی عیسی از سپاهانی‌ها عدم اعتماد مرد پرتغالی برای بازی دادن به او در ترکیب اصلی تیم بوده است اما به هرحال در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان یک آشتی‌کنان سرپایی میان مرد پرتغالی و آل کثیر برگزار شده که همین موضوع منجر به جاماندن عیسی از عکس یادگاری تیمش شده است!

عیسی آل کثیر که در ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد راهی سپاهان شد در رقابت‌های مختلف جمعا برای این تیم 12 بار به میدان رفت و آمار 4 گل و 2 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

9098