سیاوش برای استقلال بازی کرد؛ روز خوب یزدانی در دفاع

سیاوش برای استقلال بازی کرد؛ روز خوب یزدانی در دفاع

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش یزدانی در تقابل روز گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی در خط دفاعی برای تیمش داشت.

به گزارش فوتبالی، سیاوش یزدانی که فصل گذشته و بعد از بازی استقلال مقابل سپاهان از جمع آبی‌ها جدا شد و به تیم سابقه خود سپاهان پیوست در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به جایگاه ثابتی در ترکیب طلایی‌پوشان دست پیدا کرده است و طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در حط دفاعی سپاهان داشته است.

سیاوش یزدانی که دومین دوره حضور خود در سپاهان را پشت سر می‌گذارد جمعا در 23 مسابقه برای تیمش به میدان رفته است که در 9 تای آن سپاهان موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودش شده است.

این بازیکن 32 ساله که سابقه عضویت در تیم‌های پیکان و سیاه‌جامگان را هم در کارنامه دارد در مصاف امروز تیمش مقابل سپاهان عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت و ضمن مهار مهاجمان خطرناک پرسپولیس نظیر آل کثیر و اورونوف در نباختن سپاهان در ورزشگاه آزادی و حفظ شکست‌ناپذیری این تیم مقابل پرسپولیس نقش شایانی را ایفا کرد. یزدانی که با پیراهن تیم‌های مختلف 15 مرتبه مقابل قرمزهای تهرانی قرار گرفته است هیچ‌گاه موفق به کسب برتری نشده است و به 7 برد و 8 شکست رسیده است!

از عملکرد خوب سیاوش یزدانی در بازی حساس روز گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس می‌توانیم این‌گونه هم برداشت کنیم که او برای استقلال هم بازی کرد و در روزی که ممکن بود صدر جدول به رنگ قرمز در بیاید او مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها شد و به تیم سابق خود برای ماندن در صدر جدول کمک کرد.

9098