فریم به فریم با صحنه‌ای که نفس پرسپولیسی‌ها را بند آورد! (عکس)

فریم به فریم با صحنه‌ای که نفس پرسپولیسی‌ها را بند آورد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در آخرین دقیقه از مصاف دو تیم پرسپولیس و سپاهان هادی محمدی یک فرصت ایده‌آل گلزنی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، تقابل دو تیم پرسپولیس و سپاهان که روز گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید پرافت و خیز دنبال شد و با توجه به اینکه هیچ کدام از دو تیم دوست نداشتند بازنده باشند با احتیاط بیش از حدی به کار خود ادامه دادند اما با این وجود موقعیت‌های نصف و نیمه و خطرناکی روی دروازه علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند خلق شد که هیچ کدام از آن‌ها راهی به داخل چارچوب نداشت.

در میان موقعیت‌هایی که روی هر دو دروازه خلق شد بدون تردید حساس‌ترین آن در آخرین دقیقه از مسابقه نصیب سپاهانی‌ها شد که مدافع جلوتاخته این تیم قدر آن را ندانست! در دقیقه 94 و از روی ارسال تماشایی کرنر از سوی رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور تاثیر کوچکی روی توپ گذاشت تا در دهانه دروازه هادی محمدی و دروازه تقریبا خالی پرسپولیس مقابل هم قرار بگیرند. 

مدافع جلوتاخته زردپوشان که در ابتدای فصل از تراکتور راهی سپاهان شده است نتوانست به توپ ضربه خوبی بزند و خطر از بیخ  گوش علیرضا بیرانوند و پرسپولیس گذشت! شاید اگر محمدی روی این صحنه توپ را رها می‌کرد تا سیاوش یزدانی بزند اتفاق بهتری برای سپاهان می‌افتاد. چون سیاوش در جای مناسب‌تری قرار داشت و می‌توانست مهمترین گل عمرش را به ثمر برساند.

با گل نشدن این موقعیت نفس‌گیر پرسپولیس از شکستی مشابه با باخت یک بر صفر در بازی برگشت فصل گذشته مقابل سپاهان که با گل دقایق پایانی محمد کریمی حاصل شد گریخت!

9098‌