احتمال بازگشت هافبک انگلیسی منچسترسیتی به لیدز یونایتد

احتمال بازگشت هافبک انگلیسی منچسترسیتی به لیدز یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از ناکامی کالوین فیلیپس در منچسترسیتی و همچنین عدم هماهنگی و کسب آمادگی با حضور قرضی در تیم وستهام، بازگشت او به لیدز یونایتد در تابستان امسال محتمل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کالوین فیلیپس هافبک دفاعی تیم ملی انگلیس که در یورو ۲۰۲۰ در کنار دکلان رایس عملکردی فوق العاده‌ای داشت، در تابستان ۲۰۲۲ با ۴۲ میلیون پوند از تیم لیدز یونایتد به منچسترسیتی پیوست. اما او هیچوقت نتوانست به دوران اوج خود بازگردد و در دو فصل اخیر با وجود مصدومیت‌هایی که برایش پیش آمد نتوانست در تیم پپ گواردیولا جای ثابتی پیدا کند.

فیلیپس پس از یک و نیم فصل حضور در جمع سیتیزن‌ها، در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به صورت قرضی به تیم وستهام یونایتد پیوست اما در این تیم لندنی هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تنها ۱۰ بازی برای این تیم تا اینجای فصل انجام داده و با توجه به این عملکرد، چکش‌ها قصد ادامه همکاری با او ندارند.

پپ گواردیولا در اوایل این فصل از اینکه نتوانسته نقشی در پیشرفت وضعیت این هافبک انگلیسی داشته باشد ابراز تاسف کرده بود. فیلیپس در یک و نیم فصلی که در منچسترسیتی حضور داشت ۳۱ بازی انجام داد که تنها ۶ بار آن را از ابتدا به میدان رفته بود. حالا با توجه به صعود احتمالی تیم لیدز یونایتد از رقابت‌های چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس، این احتمال وجود دارد که ستاره‌ی سابق آنها به این تیم بازگردد. گفته می‌شود منچسترسیتی برای فروش فیلیپس در تابستان ۳۰ میلیون پوند درخواست خواهند کرد.

با این حال، وضعیت خط هافبک لیدز یونایتد با حضور اتان امپادو بازیکن ولزی سابق چلسی خوب است و در تتها در صورتی که این تیم به لیگ برتر صعود کند آنها برای تقویت خط هافبک خود احتمالا برای جذب ستاره‌ی سابق خود اقدام خواهند کرد.

۱۴۲۸