هنوز چیزی تمام نشده؛ هشدار گواردیولا به بازیکنان و هواداران

هنوز چیزی تمام نشده؛ هشدار گواردیولا به بازیکنان و هواداران

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل تاتنهام و بازگشت به صدر جدول اعلام کرد هنوز کارشان برای قهرمانی تمام نشده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام هاتسپر در ورزشگاه خانگی سفیدهای شمال لندن به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت سیتیزن‌ها موفق شدند در دیداری نزدیک و پایاپای، با 2 گل ارلینگ هالند از سد حریف خود عبور کنند. حالا شاگردان گواردیولا تنها به یک برد دیگر در هفته پایانی نیاز دارند تا قهرمانی خود در لیگ را مسجل کنند.

قهرمان سه دوره قبلی لیگ برتر انگلیس، مصمم است تا برای چهارمین بار پیاپی قهرمانی را جشن بگیرد و تاریخ‌سازی کند، چرا که تا به حال هیچ تیمی نتوانسته در تاریخ لیگ برتر چهار بار متوالی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. آبی‌پوشان شهر منچستر با کسب 3 امتیاز در هفته پایانی مقابل وستهام یونایتد، دیگر تیم لندنی، می‌توانند این افتخار را به دست بیاورند. اگر این اتفاق رقم نخورد، آرسنال این فرصت را دارد تا با غلبه بر اورتون پس از 20 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

این در حالی است که خیلی از کارشناسان و هواداران اعتقاد دارند منچسترسیتی در بازی آخر فصل که میزبان هم هست برابر وستهام یونایتد امتیاز از دست نخواهد داد و بازی مقابل تاتنهام آخرین فرصت آرسنالی‌ها بود تا با لغزش من‌سیتی بتوانند به صدر جدول تکیه بزنند.

حالا پپ گواردیولا در این باره گفت: «پس از بردن تاتنهام همه ما در رختکن خوشحال بودیم، اما باید بدانیم که هنوز همه چیز تمام نشده است. ما در برابر وستهام به حمایت هوادارانمان احتیاج داریم.»

1428