پیش‌بازی ذوب‌آهن - نساجی؛ ساکت در جستجوی ماندگاری در فولادشهر

پیش‌بازی ذوب‌آهن - نساجی؛ ساکت در جستجوی ماندگاری در فولادشهر

پایگاه خبری فوتبالی - نساجی پس از برد روحیه بخش مقابل تراکتور به دنبال دومین سه امتیاز پیاپی در فولادشهر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ذوب‌آهن در اصفهان میزبان نساجی است. دیداری که در بازی رفت و در قائمشهر با برتری دو بر یک گاندوها به پایان رسید.

ذوبی‌ها در شرایط باید مقابل نساجی قرار بگیرند که این تیم با برد هفته گذشته مقابل آلومینیوم در فولادشهر به روند ناکامی‌ های خود در خانه پایان داد. با این وجود شاگردان ربیعی در لیگ برتر، روندی سینوسی داشته‌اند و در چهار بازی اخیر خود دو برد و دو باخت داشته‌اند و باید دید پس از حذف از جام حذفی در ادامه لیگ برتر چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

در سمت مقابل نساجی با برد هفته گذشته در خانه برابر تراکتور توانسته امیدهایش برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارد و ساکت الهامی و شاگردانش، با انگیزه زیادی به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی و کنده شدن از جایگاه پانزدهمی جدول هستند و باید دید در فولادشهر چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

نکته جالب آماری رویارویی های دو تیم به آمار سرمربیان آن‌ها مقابل یکدیگر و تیم حریف برمی‌گردد. محمد ربیعی در ۱۲ تقابل با نساجی، به ۴ پیروزی برابر این تیم رسیده، چهار بار طعم تلخ شکست را چشیده و چهار مرتبه هم تساوی کرده است. 

رویارویی‌های ربیعی با ساکت هم جالب بوده و این دو سرمربی هیچ‌گاه مقابل یکدیگر به تساوی رضایت نداده‌اند و بازی این دو سرمربی همیشه برنده داشته است. همچنین الهامی از شش تقابل با ذوب‌آهن به پنج پیروزی دست یافته و برابر گاندوها شکست ناپذیر بوده و باید دید مسابقه فردا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

نتیجه هفته گذشته: ذوب‌آهن در اصفهان با دو گل از سد آلومینیوم اراک گذشت و نساجی در قائمشهر با یک گل تراکتور را شکست داد.

وضعیت در جدول: ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز هفتم است و نساجی با ۱۹ امتیاز پانزدهم است.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

ذوب‌آهن - نساجی

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۸

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم داوری: مرتضی منصوریان، حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی

1997