محصول مشترک زوج گلزن ملوان؛ سپاهان هم تسلیم شد!

محصول مشترک زوج گلزن ملوان؛ سپاهان هم تسلیم شد!

پایگاه خبری فوتبالی- زوج گلزن ملوان در مقابل سپاهان هم خوش درخشیدند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز برگزاری مسابقات از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ملوان در انزلی میزبان سپاهان اصفهان است. تیم‌هایی که هر دو برای کسب سهمیه می‌جنگند و شاید کمتر کسی در ابتدای فصل شانس نبرد بر سر کسب سهمیه را برای ملوان قایل بود. اما ملوان در این دیدار در دقیقه 27 با گل محمدرضا سلیمانی از حریف خود پیش افتاد!

تا پیش از این دیدار، رضا جعفری با 7 گل زده آقای گل ملوان بود و محمدرضا سلیمانی با 6 گل زده نزدیک‌ترین تعقیب کننده او؛ اما گل اول دیدار ملوان با سپاهان، روی پاس گل رضا جعفری و توسط محمدرضا سلیمانی به ثمر رسید تا هر دوی این بازیکنان مشترکا تا این لحظه با 7 گل زده، بیشترین گل را برای ملوان تا  این جای فصل زده باشند.

آن‌ها همچنین در بازی با نساجی نیز توانسته بودند تک گل بازی را با همکاری یکدیگر وارد دروازه نساجی کنند. جایی که مثل امروز، رضا جعفری پاس داد و محمدرضا سلیمانی گل زد. بازیکنانی که با 7 گل زده در رتبه چهارم برترین گلزنان این فصل قرار دارند.

هم‌چنین با توجه به تعداد پاس گل‌های رضا جعفری، او با 7 پاس گل پس از ریکاردو آلوز و ابوالفضل جلالی با 9 پاس گل، در رتبه دوم برترین پاسورهای لیگ قرار دارد و برترین پاسور ملوان در این فصل است.

7899