احمدی: در دیدارهای تدارکاتی برد و باخت مهم نیست/ برای شادی دل مردم تلاش می‌کنیم

احمدی: در دیدارهای تدارکاتی برد و باخت مهم نیست/ برای شادی دل مردم تلاش می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای تدارکاتی برد و باخت مهم نیست و حتی خیلی‌ها می‌گویند اگر شکست بخورید بهتر است چرا که نقاط ضعف مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف برزیل رفتند و مغلوب این تیم شدند.

متین احمدی بعد از سومین و آخرین بازی تدارکاتی ایران مقابل برزیل گفت: پروازی طولانی داشتیم و تغییر شرایط آب و هوایی نیز باعث شده بود که یک مقدار خستگی در بدنمان وجود داشته باشد. با این حال بازی برابر برزیل برای ما خیلی خوب بود و تحت فشار قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست و حتی خیلی‌ها می‌گویند اگر شکست بخورید بهتر است چرا که نقاط ضعف مشخص خواهد شد. ایران نیز خیلی خوب بازی کرد اما نهایتاً زورمان به برزیل نرسید. در مسابقات تلاش زیادی خواهیم کرد تا دل هواداران و مردم خوب ایران را شاد کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در ادامه تاکید کرد: کمپ تیم ملی والیبال برزیل از نظر امکاناتی کامل بود. برای تمرین و مسابقه سالن جداگانه وجود دارد. همچنین اتاق ماساژ، سالن وزنه و در کل همه چیز عالی بود.

2636