موتور گلزنی قایدی همچنان روشن است؛ باشو فینالیست آسیا را به زانو درآورد

موتور گلزنی قایدی همچنان روشن است؛ باشو فینالیست آسیا را به زانو درآورد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی برای چهارمین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ امارات این هفته طی سه روز برگزار شد که در روز آخر و دیدار پایانی هفته بیست و سوم، اتحاد کلبا میهمان العین بود. شاگردان الشمری خیلی زود و در دقیقه 7 توسط مهدی قایدی از حریف خود پیش افتادند. قایدی روی پاس در عمق سلطان عادل در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد دروازه فینالیست آسیا را باز کند. 
گل مهدی قایدی به العین

در ادامه فیلیپ کیس در دقیقه 37 توسط داور اخراج شد تا اتحاد کلبا ده نفره شود و کار برای این تیم سخت شود، اما العین نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند و بازی با همان تک گل مهدی قایدی به پایان رسید.

گلزنی برای مهدی قایدی در این هفته‌ها به یک عادت تبدیل شده و مهاجم تیم ملی برای چهارمین دیدار متوالی برای تیمش گلزنی کرد. قایدی در 10 دیدار اخیر موفق به ثبت 7 گل و 4 پاس گل شده که نشان می‌دهد او حسابی روی فرم است تا در روزهایی که اتحاد کلبا شرایط خوبی ندارد، بازیکن ایرانی تنها امید هواداران این تیم باشد. قایدی که این روزها روی نوار درخشش است، امشب یازدهمین گل خود را به ثمر رساند تا فاصله‌اش با برترین گلزن این رقابت‌ها - عمر خربین با 16 گل- به عدد پنج برسد. 

الاتحاد کلبا که آخرین بار در 27 فروردین مقابل الوحده به پیروزی رسیده بود، دقیقا پس از یک ماه موفق به کسب پیروزی شد. یاران قایدی با این پیروزی ارزشمند مقابل العین 24 امتیازی شدند و به رده دهم جدول رده بندی لیگ امارات صعود کردند.

2636