یک کلین شیتِ واقعی؛ بیرانوند بعد از مدت‌ها درخشید!

یک کلین شیتِ واقعی؛ بیرانوند بعد از مدت‌ها درخشید!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند در پیروزی تیمش مقابل هوادار نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش پرسپولیس در یک مسابقه حساس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه دستگردی تهران با نتیجه دو بر صفر تیم هوادار را شکست بدهد. هر دو گل پرسپولیس را عیسی آل کثیر در دقایق 14 و 74 وارد دروازه هوادار کرد.

این بازی در حالی با دو گل به سود پرسپولیس تمام شد که هر دو تیم فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتند. شاید اگر مهاجمان دو تیم بهتر عمل می‌کردند در این بازی بازی حداقل 3 یا 4 گل دیگر هم می‌دیدیم. اما عملکرد ضعیف مهاجمان مانع این اتفاق شد. حتی آل کثیر که دو گل زد هم چند فرصت خوب دیگر برای گل زدن داشت.

نکته مهم در پرسپولیس اما عملکرد قابل توجه علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود. مدت‌ها بود که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نمایشی به این درخشانی از خودش ارائه نداده بود. او فقط در نیمه اول دو فرصت تک‌به‌تک را از کریم اسلامی مهاجم باتجربه هوادار گرفت. در نیمه دوم هم چند فرصت دیگر نصیب بازیکنان هوادار شد و آنها شوت‌هایی به سمت دروازه بیرانوند زدند. بیرانوند هم هرچند گاهی به صورت دوضرب و نامطمئن اما بالاخره این موقعیت‌ها را از بازیکنان حریف کرد.

اما بهترین موقعیت هوادار در نیمه دوم هم با بهترین واکنش بیرانوند در این مسابقه از دست رفت. در دقیقه 82 و بعد از ارسال یک سانتر از جناح راست زمین پرسپولیس، بابک مرادی در تیر دو و بدون اینکه مدافعی از پرسپولیس او را گرفته باشد یک ضربه سر زد که به نظر می‌رسید می‌تواند تبدیل به گل هوادار شود. اما بیرانوند با یک واکنش سریع و دقیق توپ را دفع کرد و در بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر تن به کرنر داد.

در نهایت پرسپولیس در روزِ درخشان بیرانوند توانست با دو گل هوادار را ببرد و موقتا به صدر جدول برود. بیرانوند نشان داد در حساس‌ترین مقطع فصل به روزهای درخشان خودش برگشته است و می‌تواند به تیمش در راه رسیدن به قهرمانیِ احتمالی کمک کند.

1359