نمره 20 حقیقی؛ امید پرسپولیس اینجاست

نمره 20 حقیقی؛ امید پرسپولیس اینجاست

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا حقیقی با دریافت 20 گل در 8 بازی از پرسپولیس نمره قبولی از هواداران این تیم گرفته است! 

به گزارش فوتبالی، چهره‎‌های ویژه بازی پرسپولیس و هوادار چه کسانی هستند؟ از بازیکنان زیادی در هر دو تیم می‌توان نام برد. بازیکنانی که می‌توانند چهره ویژه برای هوادار و پرسپولیس باشند. در این میان اما بازیکنی در زمین حضور دارد که می‌تواند مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. بعد از پایان نود دقیقه او یا چهره ویژه هوادار خواهد بود یا پرسپولیس و او کسی نیست به جز علیرضا حقیقی! 

نگاهی به عملکرد هوادار در چند هفته اخیر می‌تواند پرسپولیس را نگران کند اما در این تیم یک نقطه امید هم برای این تیم وجود دارد. دروازه‌بانی که در 8 بازی اخیر که مقابل تیم سابقش به میدان رفته 20 بار دروازه‌اش باز شده است! آماری عجیب که باعث می‌شود بیش از اوسمار ویرا، مسعود شجاعی نگران این بازی باشد.

البته آمار در بازی‌های قبلی نمی‌تواند تضمینی برای بازی فعلی باشد اما نگاهی به عملکرد حقیقی در چند بازی اخیر هم این امید را همچنان زنده نگه می‌دارد. تیم هوادار تا این‌جای فصل 30 گل زده است. بیشترین گل‌زده در میان 9 تیم پایین جدول (برابر با شمس‌آذر قزوین). 

این تیم حتی از تیم‌های گل‌گهر و ملوان که در رده‌های پنجم و ششم جدول قراردارند هم گل بیشتری به ثمررسانده است اما با تفاضل گل -6 اصلا تفاضل خوبی ندارد. دلیل آن هم به خوبی مشخص است. علیرضا حقیقی و البته فاز دفاعی این تیم نتوانسته به اندازه فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشد و همین مساله می‌تواند نقطه ضعف بنفش‌پوشان مقابل مهاجمان قرمزهای پایتخت باشد. 

در بازی رفت هم که علیرضا حقیقی تمام تلاش خود را انجام داد تا یک کلین‌شیت به نام خود ثبت کند نوبت به مدافع این تیم بود تا با یک اشتباه یک گل‌به خودی روی حرکت مهدی ترابی ثبت کند. پرسپولیسی‌ها خوب می‌دانند که علیرضا حقیقی نقشی تعیین‌کننده در این بازی دارد و امیدوارند تا دروازه‌بان سابق‌شان این نقش را برای آنها ایفا کند.

4326