استقلال، پرسپولیس و هوادار؛ 3 تیمی که در 6 هفته اخیر نباخته‌اند

استقلال، پرسپولیس و هوادار؛ 3 تیمی که در 6 هفته اخیر نباخته‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- بازی‌های هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، قرار است شنبه و دوشنبه برگزار شود و در همین راستا، پرسپولیس باید به مصاف هوادار برود. دو تیمی که در هفته‌های گذشته بسیار خوب نتیجه گرفته اند. 

به گزارش فوتبالی، در طول شش هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر، تنها سه تیم توانستند در مقابل رقبای خود شکست ناپذیر باقی بمانند؛ استقلال، پرسپولیس و هوادار.  

استقلال در طول این 6 مسابقه، توانسته 4 پیروزی و 2 تساوی کسب کند. مسابقاتی که 9 گل زده و 5 گل خورده برای آبی پوشان پایتخت در پی داشته است. 

پرسپولیس نیز در این مسابقات، 5 پیروزی و یک تساوی داشته است که در آن‌ها موفق شده 9 گل بزند و تنها یک گل بخورد. آماری که نشان می‌دهد شاگردان اوسمار ویرا برزیلی 5 کلین شیت پیاپی داشته‌اند.  

اگر مسابقات لیگ برتر بدون وقفه و بدون بازی معوقه برگزار می‌شد، هوادار جایی در این دسته بندی نداشت اما با توجه به این که مصاف آن‌ها با آلومینیوم از هفته هجدهم معوقه بود و پس از دیدار با استقلال برگزارشد؛ آن‌ها نیز در 6 هفته گذشته نباخته‌اند. 4 مساوی و 2 برد کسب کرده‌اند و 10 گل زده‌اند و 8 گل خورده‌اند.  

از میان این سه تیم، پرسپولیس و هوادار باید این هفته به مصاف همدیگر بروند. مسابقه ای که شاید باعث قطع نوار نباختن های یکی از این دو تیم شود اتفاقی که اگر برای پرسپولیس رخ دهد؛ تا حدودی منجر به از دست رفتن قهرمانی برای سرخ پوشان خواهد شد. اما قطع نوار نباختن‌های هوادار، تنها رکورد شکست ناپذیری آن‌ها در سال جدید را از بین می‌برد.

7899